BlåBobler Forumet er livet 6 Apr 2007 #1 Til vi skal få se snuppa vår på 3-D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tessi Betatt av forumet 6 Apr 2007 #2 Oj, så spennende[:D] det er en kjempeopplevelse[:)][:)][:)] skulle gjerne gjort det stup i ett lykke til[:D][:D]
Oj, så spennende[:D] det er en kjempeopplevelse[:)][:)][:)] skulle gjerne gjort det stup i ett lykke til[:D][:D]
Nemi73 Elsker forumet 6 Apr 2007 #3 Hvor skal dere på 3D blåbobler ? Vi skal til Moss - "det gule huset" til tirsdag.. 4 dager til.. Gleder meg så masse at jeg drømmer om det om natten..
Hvor skal dere på 3D blåbobler ? Vi skal til Moss - "det gule huset" til tirsdag.. 4 dager til.. Gleder meg så masse at jeg drømmer om det om natten..
G Gjest Guest 6 Apr 2007 #4 Åhh...Så morro. Du burde glede deg, det er så morro. Skulle ønske det var jeg som skulle igjen [:)]
fruluna Forumet er livet 6 Apr 2007 #5 Åhh ja det blir spennende det!!! Både med å høre hvor stor hun er og om hun faktisk er en hun!!! [:D][:D]
Åhh ja det blir spennende det!!! Både med å høre hvor stor hun er og om hun faktisk er en hun!!! [:D][:D]
S Stredet Elsker forumet 6 Apr 2007 #6 Spennende bobler [:)] Gleder meg til å høre alt om 3d - ulen deres. [:)]
BlåBobler Forumet er livet 6 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Nemi73 Hvor skal dere på 3D blåbobler ? Vi skal til Moss - "det gule huset" til tirsdag.. 4 dager til.. Gleder meg så masse at jeg drømmer om det om natten.. Vi skal til moss vi og! Kl.9 på onsdag [:D]
ORIGINAL: Nemi73 Hvor skal dere på 3D blåbobler ? Vi skal til Moss - "det gule huset" til tirsdag.. 4 dager til.. Gleder meg så masse at jeg drømmer om det om natten.. Vi skal til moss vi og! Kl.9 på onsdag [:D]