Lene1986 Forumet er livet 24 Feb 2011 #1 Til UL [:D][:D][:D][:D] Tirsdag kl 13.00 skjer det [:D][:D][:D][:D]
K KathMor Forumet er livet 24 Feb 2011 #3 Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D]
Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D]
Lene1986 Forumet er livet 24 Feb 2011 #4 ORIGINAL: KathMor Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D] Kan godt bytte hvis du vil?? Begynner å bli veldig lei av å spy å være kvalm nå [8D]
ORIGINAL: KathMor Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D] Kan godt bytte hvis du vil?? Begynner å bli veldig lei av å spy å være kvalm nå [8D]
Tjukkaaa Forumet er livet 24 Feb 2011 #8 ååååh så tiden flyr altså!!!! Gleder meg til oppdatering[:)]
Lene1986 Forumet er livet 24 Feb 2011 #9 ORIGINAL: *MissMe* Så spennende!!![:D][:D] Vil dere vite kjønn?? Tror nok det. Klarer ikke holde meg i over 20 uker til [8D]
ORIGINAL: *MissMe* Så spennende!!![:D][:D] Vil dere vite kjønn?? Tror nok det. Klarer ikke holde meg i over 20 uker til [8D]
M *MissMe* Gift med forumet 24 Feb 2011 #10 ORIGINAL: Lene1986 ORIGINAL: *MissMe* Så spennende!!![:D][:D] Vil dere vite kjønn?? Tror nok det. Klarer ikke holde meg i over 20 uker til [8D] Spennende!! Gleder meg til oppdatering!![:D]
ORIGINAL: Lene1986 ORIGINAL: *MissMe* Så spennende!!![:D][:D] Vil dere vite kjønn?? Tror nok det. Klarer ikke holde meg i over 20 uker til [8D] Spennende!! Gleder meg til oppdatering!![:D]
G Gullklomp Forelsket i forumet 24 Feb 2011 #11 ORIGINAL: KathMor Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D] [:D][:D]
ORIGINAL: KathMor Så gøy!!! Dere er så heldige dere som har baby i magen altså! Savner sånn den spenningen og den remsa jeg alltid remser opp [8D] [:D][:D]
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 24 Feb 2011 #12 ORIGINAL: MammaMø og Kråka Ååååh! Så gøøy!! [:D] [:D]
M *Maik1* Forumet er livet 25 Feb 2011 #13 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe[:D][:D][:D] Lykketil[:D][:D][:D]
TePa Elsker forumet 25 Feb 2011 #14 Så gøøøøøøøøøy! Gleder meg til oppdatering [:D] *heldigelene* [:-]
TauZa Forumet er livet 25 Feb 2011 #15 ORIGINAL: TePa Så gøøøøøøøøøy! Gleder meg til oppdatering [:D] *heldigelene* [:-]
Cicci79 Glad i forumet 25 Feb 2011 #16 Åh, lengter tils den dagen jeg skal på UL!!! Er så spennende[:)]