Bare 2 egg

Masie

Betatt av forumet
Hadde uttak i dag... Kun 2 egg :depressed:

Noen her som hadde flaks tross få egg ut ???? :)

Jeg fikk ut to, begge befrukta, fikk det beste inn, har TD neste fredag så vi får jo se hvordan det går, men enn så lenge ser det positivt ut :) det andre delte seg ikke riktig..:) men det holder med kun ett gullegg :)

Jeg fikk ut to, begge befrukta, fikk det beste inn, har TD neste fredag så vi får jo se hvordan det går, men enn så lenge ser det positivt ut :) det andre delte seg ikke riktig..:) men det holder med kun ett gullegg :)

:Heartred Så herlig , håper det holder seg der og blir en liten baby :Heartred

Jeg hadde kun to egg ut på 3. forsøk i 2014. Satte først inn ett (jeg kan bare få ett om gangen) og det andre på frys. Det første festet seg ikke, men det andre som hadde vært på frys er i dag verdens herligste jente på 16 måneder!
Jeg har alltid vært deppa fordi jeg får ut så få egg om gangen, men til syvende og sist betyr jo ikke det noe så lenge ett av dem er ett gullegg som fester seg:-) (Dvs. hadde jo vært kjekt å få "noen ekstra" på frys, da, så en ikke må gå gjennom hele prosessen hver gang.

Fikk riktignok ut ett egg mer enn deg på det vellykkede forsøket, men kun to som ble befruktet og begge satt inn. Ble gravid og hadde faktisk to spirer i magen en liten stund. Én av dem slapp taket tidlig (overgangen uke 5/6), den andre er i høyeste grad i live. En 10 år gammel fantastisk gutt! <3

Jeg fikk ut 13 og 11 ble befruktet. Men bare ett overlevde celledelingen til blastocyst. Fikk ingen på frys så hjelper ikke at en får ut mange egg når det uansett ikke blir noe barn av. Håper du fikk gullegget❤️

Herlig lesing over her :)

Fikk telefon fra Porsgrunn i går, det var visst 3 egg :)

Ett ble det ikke noe av, men ett normalt befruktet og ett som såvidt hadde begynt :)
Så i morra blir det innsett av to om begge har delt seg som de skal :)

Herlig lesing over her :)

Fikk telefon fra Porsgrunn i går, det var visst 3 egg :)

Ett ble det ikke noe av, men ett normalt befruktet og ett som såvidt hadde begynt :)
Så i morra blir det innsett av to om begge har delt seg som de skal :)
hurra!!!!!

For noe styr... Nå ville de dyrke egget frem til onsdag og sette det inn da istedenfor om alt ser greit ut. De var usikker på om det hadde fortsatt å dele seg helt
Så da blir det ikke noe innsetting i dag allikevel.

Back
Topp