Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper helgen går fortåå fantastisk Lykke til !!! jeg skal til tirsdag...leeenge...
JaaaHåper helgen går fort
Og hvordan gikk det? <3
hvordan gikk det ? <3
Det er 90% sikkert en gutt Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til Flyttet termin til 17.3Åh nå er jeg spent! Hvordan har det gått? <3
nhåååå.. herlig <3 gleder meg til å høre merDet er 90% sikkert en gutt Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til Flyttet termin til 17.3
He he he en liten luring det her! Kjekt med ekstra ultralyd da, så lenge alt viser seg å være bra! Og det er det helt sikkert ogsåDet er 90% sikkert en gutt Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til [emoji14] Flyttet termin til 17.3
Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig. Nå er det bare å nyte siste tiden. I morgen er det 5 mmd igjen UL hver 4. uke nå pga diabetes så blir mange titt på den lille.He he he en liten luring det her! Kjekt med ekstra ultralyd da, så lenge alt viser seg å være bra! Og det er det helt sikkert også
Kjedelig med diabetes, men du er heldig som får se lille så ofte <3Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig. Nå er det bare å nyte siste tiden. I morgen er det 5 mmd igjen UL hver 4. uke nå pga diabetes så blir mange titt på den lille.
Gratulerer!!
En sjenert liten gutt
Takk Ja, håper han titter frem neste gang.Gratulerer