Bare 2,5 time til oul :)

Åh nå er jeg spent! :D Hvordan har det gått? <3

Og hvordan gikk det? <3
hvordan gikk det ? <3
Åh nå er jeg spent! :D Hvordan har det gått? <3
Det er 90% sikkert en gutt ;) Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til :P Flyttet termin til 17.3 :)

Det er 90% sikkert en gutt ;) Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til :p Flyttet termin til 17.3 :)
nhåååå.. herlig <3 gleder meg til å høre mer :D

Det er 90% sikkert en gutt ;) Men jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til [emoji14] Flyttet termin til 17.3 :)
He he he en liten luring det her! :D Kjekt med ekstra ultralyd da, så lenge alt viser seg å være bra! Og det er det helt sikkert også :D

He he he en liten luring det her! :D Kjekt med ekstra ultralyd da, så lenge alt viser seg å være bra! Og det er det helt sikkert også :D
Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig. :) Nå er det bare å nyte siste tiden. I morgen er det 5 mmd igjen :D UL hver 4. uke nå pga diabetes så blir mange titt på den lille.

Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig. :) Nå er det bare å nyte siste tiden. I morgen er det 5 mmd igjen :D UL hver 4. uke nå pga diabetes så blir mange titt på den lille.
Kjedelig med diabetes, men du er heldig som får se lille så ofte <3

Back
Topp