Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper helgen går fortåå fantastiskLykke til !!! jeg skal til tirsdag...leeenge...
JaaaHåper helgen går fort![]()
Og hvordan gikk det? <3
hvordan gikk det ? <3
Det er 90% sikkert en guttÅh nå er jeg spent!Hvordan har det gått? <3
nhåååå.. herlig <3 gleder meg til å høre merDet er 90% sikkert en guttMen jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til
Flyttet termin til 17.3
![]()
He he he en liten luring det her!Det er 90% sikkert en guttMen jeg må tilbake på torsdag for den lå for det meste med ryggen til, så hun fikk ikke kontrollert hjertet siden ribbena lå foran i bildet. Hun ba meg stå på gulvet å hoppe og vrikke på hoftene, så den vridde litt på seg en kort stund før den snudde ryggen til [emoji14] Flyttet termin til 17.3
![]()
Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig.He he he en liten luring det her!Kjekt med ekstra ultralyd da, så lenge alt viser seg å være bra! Og det er det helt sikkert også
![]()
Kjedelig med diabetes, men du er heldig som får se lille så ofte <3Alt var tipptopp ellers, må bare sjekke hjertet og ansiktet ordentlig.Nå er det bare å nyte siste tiden. I morgen er det 5 mmd igjen
UL hver 4. uke nå pga diabetes så blir mange titt på den lille.
Gratulerer!!
En sjenert liten gutt![]()
TakkGratulerer![]()