Bare 10 uker igjen ....

Bkno8217362

Flørter med forumet
Ti "små" uker til permisjon min starter ! Iiikk :-) andre som synst det går fort fremover nå?? Vi tenkte å bruke september på å gjøre/handle inn ting vi trenger og allerede er denne Mnd her :) utrolig gøy og skremmende på samme tid!!

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Jaaa, det er under 3 måneder til termin nå! Tiden flyr jo! Vi har gjort ferdig nesten alt innkjøp, har levert ullposen på rens, vasket alt i stellekommoden og har nå begynt på klær :) sengen må males ferdig før den settes sammen, og julegaver må kjøpes/lages, og må strikke ferdig de prosjekter jeg har planlagt før babyen kommer. Så nok å gjør også. Babyen kan jo komme tidlig også.. Spennende :)

Ti "små" uker til permisjon min starter ! Iiikk :) andre som synst det går fort fremover nå?? Vi tenkte å bruke september på å gjøre/handle inn ting vi trenger og allerede er denne Mnd her :) utrolig gøy og skremmende på samme tid!!

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Samme her, termin samme dag så :)
gleder meg sånn til å være hjemme å pusle med ting og tang sånn på slutten :) tenkte starte på julegaver nå, orker ikke det midt i julestria..

Samme her, termin samme dag så :)
gleder meg sånn til å være hjemme å pusle med ting og tang sånn på slutten :) tenkte starte på julegaver nå, orker ikke det midt i julestria..
Ja eg og! Begynte så smått nå i ferien til nivør og nieser :) kjekt å være igang !

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Tenk å ha bare 10 uker igjen! Jeg har jo over 15!! :) Men tiden går raskt, det har du helt rett i. Plutselig er det desember gitt!

Haha , var ikke på mitt beste når jeg skrev det forrige innlegget nei. Trodde det var termin det var snakk om.. jaja, da ble det tre uker mindre for min del også :)

Back
Topp