Bare 1 dag igjen !!!!

Camilla81

Forelsket i forumet
I dag er det bare 1 dag igjen til bursdagen min!!!
I tillegg er det NYMÅNE!!
Har kommet frem til at lille pia mi kommer til verden i morra[:D][:D]
Spådde med pendel, så det blir jo morro å se om det stemmer!!!
Hadde ikke bursdagen min i tankene engang da jeg spådde denne dagen... [:D][:D]
Er skikkelig nysgjerrig!! He he[:D][:D][8D]
Er spennende å se om det virkelig stemmer[:D][:D]
Kanskje tar jeg grundig feil ?.. Eller hva om jeg har rett ??? Wææææææ.... [:D][:D]
Er jo morro uansett å ha litt tidsfordriv [8D][8D][:D]

Tenk for en herlig bursdagsgave!!!!!

ORIGINAL: vi84

ååå.. jeg håper du tar rett[:D], hadde vert kjempe morro da[:)]

Ja, det hadde vært veldig morro [:D]

Spennende å se, hadde vært en fin bursdagspresang[:)]

Stilig...!!!!

ORIGINAL: *obaibi*

Spennende å se, hadde vært en fin bursdagspresang[:)]

Tro om jeg skal prøve å hoppe, ha sex, stimulere brystene, gå tur og spise et ordentlig tungt måltid i morgen for å kanskje fremskynde noe... ?
Kommer vel an på bekkenet og kynnerne da..
Finnes jo grenser for hva man skal tåle og .. he he [:D]

med førstemann hoppa jeg trampoline på termindagen. spiste masse sterk mat, spiste kanel fra boksen:P osv.. men han ville ikke komme.. så er ikke farlig å prøve[:)] men jeg ble moden av alt sammen så hjalp jo litt:P

ORIGINAL: turbojenta

med førstemann hoppa jeg trampoline på termindagen. spiste masse sterk mat, spiste kanel fra boksen:P osv.. men han ville ikke komme.. så er ikke farlig å prøve[:)] men jeg ble moden av alt sammen så hjalp jo litt:P

He-he, morsomt [:D] Jeg var ganske despo sist, jeg også. Men det var midt på sommeren, så jeg hadde en del mer plager da enn nå. Og på den tiden var det av en eller annen grunn lovehearts som var "in" mtp. å få i gang fødsel. Jeg knasket lovehearts som bare det, men tror i grunnen ikke det hjalp noe. Snuppa kom en dag etter termin [:)]

ORIGINAL: BabyMama

He-he, morsomt [:D] Jeg var ganske despo sist, jeg også. Men det var midt på sommeren, så jeg hadde en del mer plager da enn nå. Og på den tiden var det av en eller annen grunn lovehearts som var "in" mtp. å få i gang fødsel. Jeg knasket lovehearts som bare det, men tror i grunnen ikke det hjalp noe. Snuppa kom en dag etter termin [:)]

Trampoline.. hm... Blir da så svimmel da[:)]
Kanel har jeg hørt skal være bra ja... Spiste en stor porsjon grøt med masse kanel på her om dagen... Men endte bare opp med at jeg ble stappe mett og gikk å la meg!!!! [:D] Har bedt hjem noen venner for å feire bursdag i dag, og da blir det nok så jeg er litt høyt og lavt...... Regner med pulsen øker litt da... Og i tillegg så kan jeg kasnkje håpe at det utvikler seg til mer ....
Synes det er litt merkelig egentlig ...
Dattera mi på snart 8 år fikk jeg 12 dager før termin... Men hu her liker seg godt i magen .... Hm...
Det er jo bare 5 dager igjen til termin her.. hm,... [8|]
Jeg begynner å bli desperat.. he he... Dumt av meg å tro at hun kommer før termin t.o. begynne med kasnkje.. he he... [8D]

ORIGINAL: BabyMama

var juli 2008 dette:P så var ekstremt varmt å gå tjukk:P lovehearts hjalp mot halsbrann den:)

Ja, i dag skal det store skje [:)] Gratulerer med dagen og lykke til på fødestua (hvis det blir tur dit på deg i dag dag... men det blir det jo selvsagt!!!) [:)][:D][;)]

ORIGINAL: vi84

Gratulerer så mye med dagen[:D], håper du har rett i at den lille har tenkt seg ut i dag

Back
Topp