bare å vente

# one million #

Glad i forumet
Da har jeg fådd medisinene for nytt forsøk ved neste mens.. gonal f, 112.5 ie i 7 dager så UL. åsså fikk jeg orgalutran som skal tas ved ca dag 7 etter ul. Alt etter som..

Noen andre som har brukt orgalutran?
Har kort regime denne gangen :) så håper på innsett før jul som da er forsøk nr 3.

masse lykkeønskninger sendes til deg i prosessen :)

Håper på fullklaff for dere denne gangen! Fingrene er krysset! :) Ingen erfaring med Orgalutran, dessverre, men det er det andre her inne som har.

Ja, brukte orgalutran på de to første forsøkene. Fra sprøytedag 4.
De er jo ferdig fylte, så enkelt og greit å sette de :-)

Da stiller vi likt nok en gang ;) Blir innsett her også, ferskforsøk, siste uke før jul.... Denne gangen skal jeg sette inn 2!!!! Så sant ikke legen nekter meg ;)

Hadde også kort regime denne gongen, og brukte mellom anna orgalutran :) veldig enkle og grei å bruke, men klødde rundt stikkstaden ei stund kvar gong.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan går det med deg?
Går bare bra :) ikke fått tr enda men enda noen dager ijenn til 1 desember. Håper bare dn kommer før sånn at jeg får startet opp i år. Hvordan går det med deg da ? :)

Jeg har brukt nesespray i 17 dager og begynte på sprøyter på onsdag, er veldig sliten men ellers bra :) Gleder meg til ultralyd på onsdag, håper på mange GODE egg :)

Jeg har brukt nesespray i 17 dager og begynte på sprøyter på onsdag, er veldig sliten men ellers bra :) Gleder meg til ultralyd på onsdag, håper på mange GODE egg :)
Ble ikke oppstart nå :( fikk tr i går og mannen dro på jobb idag og kommer ikke hjem før om 14 dager. Så alt bare kræsjet... da er det bare å vente til januar

Back
Topp