Barcelona?

Biatx

Glad i forumet
Noen her som har vært i barcelona ?
Tips til reise sted i barcelona ?

Jeg har vært i Barcelona to ganger,sist i mai :) Elsker den byen!
Sist bodde vi på et hotell på La Rambla, så det var veldig sentralt:)

Okei, takk for svar ! :)

Vært i barcelona! Vi leide en privat leilighet vi da litt oppi byen. Veldig bra!! Byen som har alt:)

Barcelona er fantastisk. Hvis du skal bo i selve Barcelona på sommeren, bo nært stranda :) La rambla er fint for bare å se, men unngå å spise der, koster mye mer enn gatene rundt. Når du går ned rambla mot stranda, gå til bydelen til venstre (husker ikke navnet akkurat nå, men ligger rett ved). Kjempe fine små trange gater, med mye fint og se :)

Reiser du med barn, besøk dyrehagen i sentrum og akvariumet :)

Hvis du har god tid besøk sitges og terragona, to byer litt utenfor som bare er helt fantastiske!!

God tur :)

Bodde på Barcelonas eldste hotell (ihvertfall det de skryter av :0P)..
Litt masete i la ramblas (var der med et barn så det kan jo ha noe medvirkning). Men det var veldig fint der, vi var overalt, alt fra brygga til Camp Nou. Vil absolutt reise dit igjen, og anbefale det til andre. 

(Men jeg har et tips (om du ikke vet det fra før), og det er å ha lommebok og kamera/mobil på et trygt sted (ikke ha veska åpen osv). Det er inmari mye lommetyverier der. Når du ser alle går med sekken på magen, så er det med god grunn.. Vi fikk ikkenoe frastjelt, men mannen min kjenner mange som har vært der. Og de fleste har opplevd å få noe frastjelt. Så vær obs!)

Back
Topp