tingeling1
Forumet er livet
For de som har lyst til å se på noen av bildene fra turen vår, kommer de her [:)]
Utsikten fra taket på hotellet (vi bodde ca 10 minutters gange fra havet)

Sagrada FAmilia (som aldri blir ferdig....men var utrolig fin da!)

Meg på Plaza de Catalunya (et torg midt i byen)

På La Rambla (hovedgaten) var det utrolig mange som hadde kledd seg ut for å tjene penger... Jeg hadde litt moro av å ta bilder av alle dem da, syns de var fine jeg [:)]

Meg foran markedshallen. Den var ENORM! Så utrolig mye god mat av alle slag! Kunne gått der hele dagen jeg.....

Sjekk f.eks noe av godteriutvalget.......[8D]

Og sjokoladen......

Min kjære nyter en øl etter å ha tatt en nervepirrende taubanetur til Parc Montjuic

I Park Guell, en park designet av Gaudi

Og så et bilde av stranden til slutt (den var myyyyyyye lenger enn dette da....) Vi fikk faktisk tatt et bad en dag også [:)] Ca 20 grader tipper jeg

Utsikten fra taket på hotellet (vi bodde ca 10 minutters gange fra havet)

Sagrada FAmilia (som aldri blir ferdig....men var utrolig fin da!)

Meg på Plaza de Catalunya (et torg midt i byen)

På La Rambla (hovedgaten) var det utrolig mange som hadde kledd seg ut for å tjene penger... Jeg hadde litt moro av å ta bilder av alle dem da, syns de var fine jeg [:)]

Meg foran markedshallen. Den var ENORM! Så utrolig mye god mat av alle slag! Kunne gått der hele dagen jeg.....

Sjekk f.eks noe av godteriutvalget.......[8D]

Og sjokoladen......

Min kjære nyter en øl etter å ha tatt en nervepirrende taubanetur til Parc Montjuic

I Park Guell, en park designet av Gaudi

Og så et bilde av stranden til slutt (den var myyyyyyye lenger enn dette da....) Vi fikk faktisk tatt et bad en dag også [:)] Ca 20 grader tipper jeg