Barbie har fått ny kropp!

Er nok noe voksne har lagt til ja... Det er jo en dukke. Om mann legger forventninger om sin egen kropp etter en dukke så er det mentale problemet hos vedkommende stort. Er da virkelig ikke slik at vi skal sammenligne oss med en plastleke...
Ja, sant! Det er en dukke!!
Tenker på hvordan dukkene så ut før i tiden. Var vel ikke akkurat så virkelighetsnære dem heller.

Må de lage action-figurer med øl-mage og nå da? :D

Ja, sant! Det er en dukke!!
Tenker på hvordan dukkene så ut før i tiden. Var vel ikke akkurat så virkelighetsnære dem heller.

Må de lage action-figurer med øl-mage og nå da? :D

Haha... Ja det tenkte jeg faktisk på. For kroppspress mot menn er økende. Og alle mannebarbier har jo skikkelig sixpack :p så det syns jeg de burde altså... Også må de djerne sixpacken på supermann og batman kostymene for barn ;)

Haha... Ja det tenkte jeg faktisk på. For kroppspress mot menn er økende. Og alle mannebarbier har jo skikkelig sixpack :p så det syns jeg de burde altså... Også må de djerne sixpacken på supermann og batman kostymene for barn ;)
Det er jo faktisk det ja! Økende kroppspress mot menn. Og det er jo kjempesynd.. jeg tror bare at dukker er et veeeeeldig lite ledd i denne sammemhengen!

Men superhelter ER jo veltrente. ;) Må jo være det for å redde verden. :P Vi hadde en barbie-mann og han var slank, men ingen sixpack. Men han var riktignok fra 80-tallet om det har noe å si. Kan godt hende alle har sixpack nå. ;)

Men superhelter ER jo veltrente. ;) Må jo være det for å redde verden. :P Vi hadde en barbie-mann og han var slank, men ingen sixpack. Men han var riktignok fra 80-tallet om det har noe å si. Kan godt hende alle har sixpack nå. ;)

Min hadde sixpack og frøkna sin har også det :p merkelig nok så har han en stor bulk ved underlivet også ;) hehe

Poenget er jo å endre tankegangen til voksne for det er voksne som overfører sine holdninger til sine barn. Barbiedukker er sikkert bare en dråpe i havet, ja, men det sender jo et signal til verden at vi vil at ting skal være naturlig og ikke så retusjert og perfekt hele tiden. Og jeg tror barbiene påvirker barns syn på kropp over tid.

Min hadde sixpack og frøkna sin har også det :p merkelig nok så har han en stor bulk ved underlivet også ;) hehe

Haha, det hadde ikke dukken vår. :P Den var veldig liten i hvert fall. :P Storebroren min sin actiondukke, derimot, hadde sickspack og var utstyrt nedentil. ;)

Haha, det hadde ikke dukken vår. :P Den var veldig liten i hvert fall. :P Storebroren min sin actiondukke, derimot, hadde sickspack og var utstyrt nedentil. ;)
Da blir vel det neste ken dukke med bollemage og liten penis :p

Jeg ønsket aldri å se ut som barbie. Jeg lekte mest frisør med håret på dukkene.. Ulempen med at de nå kommer i mange fasonger er jo at klærne ikke passer..

Og mens vi snakker om dukker. Kanskje ikke rart det er så in med slike ducklepper??
Vis vedlegget 159163

De der er så stygge! Kan ikke fatte hvorfor jeg ville ha en da jeg var liten.

Dette syns jeg er en klar forbedring!
xi_CW2JylaLhXHDumAx9UclKZic.jpg

Back
Topp