Barbering

trimmer ned, men glattbarberer ikke [;)]

jepp :P koffør lur du på d??

hehe... ja![:)]

Men etter som magen vokser så blir det bare vanskeligere og vanskeligere!
Haha...[:D] forje gang måtte sambo ta over barberinga av legger og sånn![:D]

jepp gjør det:)

gjør du??

Leste for en stund siden om en fødsel her inne på BV. Det var ei som hadde mange dårlige erfaringer fra fødselen.
Det hadde kommet inn en fødselslege (tror det var det), av utenlandsk opprinnelse for å foreta en udersøkelse. Han hadde kommentert til jordmor, slik at mor hørte, at han syntes i det minste fødende kvinner kunne barbere seg, før de kom til sjukehuset. Han ble jagd ut av jordmora!!

Fikk litt angst da jeg leste det. Tenk å få en slik kommentar da...

ORIGINAL: BrittKari

jepp gjør det:)

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

hehe... ja![:)]

Men etter som magen vokser så blir det bare vanskeligere og vanskeligere!
Haha...[:D] forje gang måtte sambo ta over barberinga av legger og sånn![:D]

samme her[:D]

ORIGINAL: Frø*ken

Leste for en stund siden om en fødsel her inne på BV. Det var ei som hadde mange dårlige erfaringer fra fødselen.
Det hadde kommet inn en fødselslege (tror det var det), av utenlandsk opprinnelse for å foreta en udersøkelse. Han hadde kommentert til jordmor, slik at mor hørte, at han syntes i det minste fødende kvinner kunne barbere seg, før de kom til sjukehuset. Han ble jagd ut av jordmora!!

E jo heilt på tryne då!!! Må vel vere opp til kvar enkelt korleis dei vil gjere det. E søren meg ikkje så lett å komme til der nede på slutten. Han kan jo prøve å nå ned på seg sjøl med verdens største kul på magen...

Alt bortsett fra ei tynn stripe og den stusses[;)] Liker ikke ta alt... tenker på han der gamle "skallepær" i ronja røverdatter og får helt fnatt...

ORIGINAL: Frø*ken

Sniker litt jeg[:-] hehe
Nei, fy flate asso! Hadde han sagt noe sann so hadde jeg kasta han ut selv asso!Sanne personer har ingenting og gjøre inn på ei fødestue! Selvsagt skal ha få ha sine egne meninger men han trenger ikke og si dem høyt, og i alf ikke forann personen det gjelder når ho skal til og føde![:@] Mannfolk sier jeg![:'(]

jepp, men barberer ikke... bruker voks jeg[:)]
slipper jeg å gjøre det så ofte...

Leste at gravide ikke bør barbere helt pga fare som infeksjoner/sopp.. Stusser bare, men vet ikke hvordan jeg skal få det til når jeg blir større..

Jepp, men merker jeg er litt sløv om dagen:P

har lest at man kan barbere oppå, men liksom ikke "der nede" om dere skjønner hva jeg mener[8D]
men trimmer å barberer det jeg kan. vil ikke oppleve det som står skrevet ang den utenlandske legen tidligere..

Ja, men ikke alt, stusser bare under for hygienens skyld.. Får så fort alt mulig hvis alt er vekk[8|] Men før fødsel vil jeg gjerne ha alt bort, men husker fra sist at det var IKKE lett, så håper ikke det blir like stor mage, det var omtrent umulig[X(]

Back
Topp