Barbering

Bkno2556032

Blir kjent med forumet
Hva gjør dere damer? Barberer dere nedentil ?
Jeg sliter med å se ordentlig
Vurderer å fjerne litt hår med krem nå, siden terminen nærmer seg.
Del gjerne erfaringer

Spurte mannen om han kunne hjelpe meg, men fikk nei :-P
Han brydde seg ikke om at jeg var full av hår, så hvorfor skulle jeg gjøre det? :-) haha... Han er søt som prøver.
Jeg skal barbere det jeg får til i morgen :-) Har prøvde med sånn hårfjerning krem nedentil, men jeg anbefaler det ikke. Dårlig erfaring der jeg fikk "brennmerker" i bikinikanten :-/

Gjorde det for ca 4 uker siden med elektrisk skjegg trimmer, som jeg har til dette formålet, men var ikke lett å få det til skjærte meg til å med:p skrekkelig flaut når man skulle til gyn dagen etter:p
Lurer på å få gubbe til å gjøre det nå snart, for kan jo ikke gjøre det nærme termin.

Her har det vært mannens jobb de to siste gangene - men har fått beskjed om at man ikke skal rett før termin?

Prøvde meg litt i dusjen i stad faktisk, vet ikke om det ble noe bedre akkurat :p haha.

Ser jo ingenting lenger, ble nok siste gangen før fødsel nå ;)

Jeg tar det jeg klarer mens jeg sitter på krakk i dusjen. Resten tar jeg sittende på gulvet i dusjen, og på huk. Er jo et sant helsikke å få det gjort, samboeren har tilbudt seg å gjøre det flere ganger men han får ikke lov. :p

Har gitt opp nå :P

Prøver å ta litt, men er litt håpløst :P

Jeg gjør det i blinde, for jeg klarer ikke å la være.. Tenkte jeg kunne ta pause og vente til etter fødsel, men jeg blir gal!! Det stikker og klør jo så fælt

Jeg har gjort det til nå, men leser flere plasser at det ikke er anbefalt så slutter.. Men det med tungt hjerte, synst det er ekkelt uten..!:P

Litt problematisk nå ja, hehe. Skal prøve en rundr til nerri der, men deretter får det bare gro :D

Jeg gjør det fortsatt, og kommer til å gjøre det så lenge jeg får det til :) Jeg fikk beskjed av JM på sykehuset at det ikke var så farlig mtp fødsel, det var mer den "eldre garde" som stod veldig på å fraråde det fortsatt. Men ikke vet jeg ;) Jeg kan iallefall ikke tenke meg å ha hår der, så her må det vekk :p

Har tatt litt i blinde... Men har bestilt voksing til uka. Tar legger, lår og bikinikanten. Leggene har jeg ikke barbert på så lenge at bukser og tightser lugger!!!! Faktisk litt flau for å dra til voksninga :P

Går helt fint her. Men f.o.m uke 37 så gidder jeg ikke pga anbefaling. Er egentlig 4 uker før man ikke skal.

Blir sjeldnere og sjeldnere. Det skjer i blinde. Må bare føle seg frem. Rart jeg ikke har skjært meg :D

Vurderer å bestille time til voksing.. Men synes det blir litt kleint hvis lille bestemmer seg for å være karatekid mens voksing pågår :P barberte sist, det var tungvint.. Så enten bestiller jeg meg time, eller så lar jeg det gro tror jeg :P

Back
Topp