barbering?!?

Jeg har gitt ham beskjed om at nå klarer/orker jeg ikke gjøre det lenger for det er så knotete. Men har sagt at vi gjerne kan gjøre det som en del av forspillet og at han gjør det på meg ;) frem til uke 35 da :p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
De fleste salonger vokser ikke gravide kvinner (brasiliansk altså).

Jeg ble også frarådet det av min vokse-dame. Så her gror det :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Jeg Voksa før fødsel, hu jeg gikk til hadde hatt mange gravide som vokser seg fram til termin :)
 
Jeg er i uke 14, så sliter ikke med magen, men er så kvalm at jeg orker ikke barbere :p Eneste er under armene, ellers ser leggene ut som noe bigfoot-greier :)
 
Jeg klarer ikke og ha hår nedentil og det har blitt ett problem nå som magen min er i veien og jeg ser ikke hvor jeg barberer :eek: Så har kuttet meg i alle fall 4 gang nå hittil:p
 
Jeg er i uke 14, så sliter ikke med magen, men er så kvalm at jeg orker ikke barbere :p Eneste er under armene, ellers ser leggene ut som noe bigfoot-greier :)

Huff må signere denne :p
Gubben prøver å friste med oralsex uten hell :p
 
Det var vanskelig på slutten, men det gikk ;)
 
Gjorde det selv frem til at jeg ikke så hva jeg holdt på med lengre... Fikk kommentar på hva i all verden jeg hadde prøvd på å lage der nede! Da fikk mannen rette opp "rote" mitt! ;)

Er nå 37+4 så slipper å tenke på det mer nå. Har hørt man ikke skal barbere etter uke 35 grunnet fare forninfeksjon om man får kutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg barberte med ca en til to ganger i uken frem til fødsel begge gangene. Får helt noia av å ha for mye hår der nede :p
 
Jeg er i uke 30 nå, og legger går fortsatt greit. Der nede må jeg føle meg fram med en sløv høvel, og resultatet blir nok så som så..
 
Er høygravid, 38+3. Jeg synes det er vanskelig å barbere beina, og ser jo ingenting under magen så blir å føle seg fram og være forsiktig. Samboeren har forståelse for at det er vanskelig, men vil jo ikke føle meg ekkel.
 
Er høygravid, 38+3. Jeg synes det er vanskelig å barbere beina, og ser jo ingenting under magen så blir å føle seg fram og være forsiktig. Samboeren har forståelse for at det er vanskelig, men vil jo ikke føle meg ekkel.

jenter med litt hå der nede er vel ikke ekle uansett,jeg bareberer selv jeg,
men syns det kan være veldig sexi med litt kontrolert hårvekst/kort hår der nede hos damer
 
Jeg friserer bare. Klipper det nesten helt bort. Etter barbering sist så syns jeg det klødde så fælt, og var så ubehagelig at jeg syns det var greit å ha litt igjen:) men leggene og armhulene får fortsatt sin vante omgang med høvvelen:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
32 uker på vei og her barberes både ben, bikinilinje og armhuler. Veldig viktig for meg at jeg føler meg ren og fresh :) Regner med at det blir brasiliansk voks om en måneds tid :)
 
Barberer ikke nå siste måneden. Fikk streng beskjed fra Ahus om at man ikke skal barbere seg pga infeksjonsfaren. Gjelder både intimbarbering og legger.
 
Back
Topp