barbering?!?

Nå i det siste har jeg også lat det gro, stusser det litt det jeg klarer og se at det er helt krise.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er vel ikke så stor infeksjonsfare ved vanlig fødsel? Trodde det var ved evt keisersnitt infeksjonsfaren var et tema.. uansett; barberer meg, og vil nok fortsette med det til jeg evt får beskjed om noe annet, men leggene orker jeg ikke lenger, både fordi jeg ikke klarer puste når jeg bøyer meg ned, og fordi jeg klør meg til blods når hårene begynner å vokse ut igjen der :p synes leggene er hakket penere med "ull" på enn med masse arr ;) ellers kan jeg tipse om gillette breeze (?) til underlivet når dere ikke ser. Desse bladene kan man nesten ikke skjære seg på :)
Ja, det er mtp. keisersnitt og innfeksjonsfare der at man er annbefalt og ikke barbere siste mnd. Og en vet aldri hvem som ender opp med keisersnitt under fødsel :)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
De fleste salonger vokser ikke gravide kvinner (brasiliansk altså).

Jeg ble også frarådet det av min vokse-dame. Så her gror det :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
På min salong vokser de gravide, og det var jeg selv som gav beskjed at jeg ikke skulle ha ny time siste mnd. før termin ;)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Barberer meg selv enda, og er i uke 33 nå. Er det infeksjonsfare også om en føder vaginalt eller gjelder dette kun ved keisersnitt? Venus Breeze-bladene skal det godt gjøre å kutte seg med, Hvis en er forsiktig, er det virkelig nødvendig å la være før fødselen? Jeg personlig kunne ikke tenkt meg til å spørre kjæresten om å barere meg nedentil. Ser det er mange som får hjelp til dette, men jeg vet ikke.. Syntes vel det ødelegger magien litt hvis han skulle styre med det. Liker å kunne overraske kjæresten med å være nybarbert med jevne mellomrom. :) Vi er nok enda på det stadiet at vi ønsker å holde på noen illusjoner om hvordan ting fungerer, som at vi begge bæsjer blomster osv. Kanskje dette forandrer seg med tiden. Vi har vært sammen i snart to år og er i allefall nyforelsket enda :)
 
Back
Topp