Barbering..

Der jeg går koster det 650 tror jeg og det er for brasiliansk og legger :) Bare brasiliansk tror jeg ligger på en 450 eller noe..sjekk litt opp på forskjellige steder der du bor for prisene kan variere en del tror jeg :)

Det har gått veldig greit med voksingen nå når jeg er gravid. Når man ikke er gravid er man veldig heldig om man treffer den "rette" dagen å vokse seg på, for om du kommer for nær mens datoen er man veldig øm og omfintelig "down there", og voksingen blir litt vondere enn den nødvendigvis trenger. Nå når man er gravid har man jo såklart ikke mensen og jeg har opplevd at disse gangene nå i det siste har gjort mindre vondt. Det man må passe på derimot er å "stramme" huden skikkelig når de drar av, for hvis du ikke gjør det kan du bli sår, men det forklarer de deg når du skal vokse deg ;)

Har virkelig lyst å fjerne alt,men eg tørr bare ikkje.. Auu det hørres og ser for meg at eg vrenger meg i smerter...
Ei eg gikk i barsel med for 6 år siden tar nå laser. Bikini linjen og legger,var drit vondt sa hun ,men absolutt verdt det da dem blir borte for godt. Men hun måtte gå et par ganger og kostet vist en del

Jeg barberer og når magen blir for stor,så blir det gjort liggende i seng med et speil :P går så fint så.... fikk brev fra føden om null hårfjerning 1 månd før termin :)

Jeg barberer også. Takler ikke når det begynner å gro ut igjen... Nå som magen begynner å komme i veien har jeg satt i gang opplæring av mannen, hehe. Det har til nå bare vært latterfylt og ikke noe flaut:) Han var redd for å kutte meg i begynnelsen, men øvelse gjør mester:)

Jeg barberer også. Takler ikke når det begynner å gro ut igjen... Nå som magen begynner å komme i veien har jeg satt i gang opplæring av mannen, hehe. Det har til nå bare vært latterfylt og ikke noe flaut:) Han var redd for å kutte meg i begynnelsen, men øvelse gjør mester:)

Det som er så greit med voksing er at det kommer ca 50% mindre hår ut igjen som om man barberer, så det er absolutt ikke en "bush" nedi der (sånn man kanskje forestiller seg) når man går for å vokse seg! Så mindre hår og lenger tid før det i det hele tatt begynner å vokse ut igjen (alt ifra 1-2 uker istede for 1-2 dager ;) ) Og når det begynner å vokse ut igjen så er det bare litt og litt som vokser ut og ikke alt på en gang! Helt genialt og absolutt verdt det, lover deg at hvis du først hadde begynt med voksing hadde du aldri gått tilbake til høvelen! :D

Det som er så greit med voksing er at det kommer ca 50% mindre hår ut igjen som om man barberer, så det er absolutt ikke en "bush" nedi der (sånn man kanskje forestiller seg) når man går for å vokse seg! Så mindre hår og lenger tid før det i det hele tatt begynner å vokse ut igjen (alt ifra 1-2 uker istede for 1-2 dager ;) ) Og når det begynner å vokse ut igjen så er det bare litt og litt som vokser ut og ikke alt på en gang! Helt genialt og absolutt verdt det, lover deg at hvis du først hadde begynt med voksing hadde du aldri gått tilbake til høvelen! :D

åh... det har jeg aldri tenkt på ;) Må vel la håret gro ut til en viss størrelse før man kan gjøre det første gangen? Og er det verre å vokse seg nedentil første gangen og så blir man mer vant til det etter hvert? Hvor får man gjort noe slikt? Regner med at de ikke gjør det i frisørsalongen ;)

åh... det har jeg aldri tenkt på ;) Må vel la håret gro ut til en viss størrelse før man kan gjøre det første gangen? Og er det verre å vokse seg nedentil første gangen og så blir man mer vant til det etter hvert? Hvor får man gjort noe slikt? Regner med at de ikke gjør det i frisørsalongen ;)

Hårene må være ca 1 cm, så trenger ikke å være kjempe lange :) Og ja det er vondt den første gangen, og bedre og bedre etter hvert for første gangen er det jo de "harde stubbene" som vokses ut, neste gang er hårene mykere og tynnere så da gjør det mindre vondt. Noe å tenke på til etter vi er ferdig med svangerskapet er når du har mensen, for om du går rett før eller rett etter du skal ha mensen er det ekstra vondt da kroppen er generelt mer følsom på dette tidspunktet, men det trenger vi ikke tenke på nå ;) Men man blir vant til smerten og det er noen ganger det faktisk er værre på leggene enn nedentil (skjønn det de som kan!!) :P Hudpleiere vokser, nå vet jeg ikke hvor du bor, men et sted nær deg hvor de har ansiktsbehandling, massasje, manikyr/pedikyr osv, sjekk ut hjemmesider til forskjellige steder og finn ut prisen for det kan variere fra plass til plass :)

Hårene må være ca 1 cm, så trenger ikke å være kjempe lange :) Og ja det er vondt den første gangen, og bedre og bedre etter hvert for første gangen er det jo de "harde stubbene" som vokses ut, neste gang er hårene mykere og tynnere så da gjør det mindre vondt. Noe å tenke på til etter vi er ferdig med svangerskapet er når du har mensen, for om du går rett før eller rett etter du skal ha mensen er det ekstra vondt da kroppen er generelt mer følsom på dette tidspunktet, men det trenger vi ikke tenke på nå ;) Men man blir vant til smerten og det er noen ganger det faktisk er værre på leggene enn nedentil (skjønn det de som kan!!) :p Hudpleiere vokser, nå vet jeg ikke hvor du bor, men et sted nær deg hvor de har ansiktsbehandling, massasje, manikyr/pedikyr osv, sjekk ut hjemmesider til forskjellige steder og finn ut prisen for det kan variere fra plass til plass :)

Da har jeg bestilt meg time til brasiliansk voksing ;) Hun advarte imidlertid mot at det kunne være vondere enn "vanlig" nå som det er så mye hormoner på grunn av graviditeten... så Tvi Tvi ;)

Da har jeg bestilt meg time til brasiliansk voksing ;) Hun advarte imidlertid mot at det kunne være vondere enn "vanlig" nå som det er så mye hormoner på grunn av graviditeten... så Tvi Tvi ;)

Åh, jeg opplevde at det ikke var vondt i det hele tatt! Men det kan også være forskjellig og komme ann på dagsformen;) Masse lykke til :D

Tøff du er :) Sliter så med å komme til med høvelen og mannen nekter for han er redd han skal kutte meg. HAr veldig lyst å prøve brasiliansk,men så tørr eg ikkje heller og synes det er flaut å ligge der med dåsa i været...

Tøff du er :) Sliter så med å komme til med høvelen og mannen nekter for han er redd han skal kutte meg. HAr veldig lyst å prøve brasiliansk,men så tørr eg ikkje heller og synes det er flaut å ligge der med dåsa i været...

Jeg er også veldig sjenert så jeg gruer meg faktisk mest til å "vise meg fram", hehe...

Back
Topp