Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo alltid noen som er heldige også, og godt er det men selv om mange har klart å kjøre bil til butikken uten belte og uten å krasje så tar jeg ikke den sjangsen, for det kan fort gå galt, og jeg liker å vær føre var litt drøy sammenligning,men bare for å få frem poenget, at man hører alltid om de gangene det har gått såååå bra, men risikoen er der like mye fordi om, og jeg personlig syns ikke det er verdt sjangsen, klarer å gå ubarbert noen uker uten å dø hvis det kan forhindre infeksjon.Snik litt; barberte alt før sist fødsel. Endte med rift alvorligste grad og måtte sys i 3 tima på operasjonsstua. Fikk ikke infeksjon, mn dusja mæ nedentil v hvert toalettbesøk så mulig d hjalp
<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
Ja er jo alltid noen som er heldige også, og godt er det men selv om mange har klart å kjøre bil til butikken uten belte og uten å krasje så tar jeg ikke den sjangsen, for det kan fort gå galt, og jeg liker å vær føre var litt drøy sammenligning,men bare for å få frem poenget, at man hører alltid om de gangene det har gått såååå bra, men risikoen er der like mye fordi om, og jeg personlig syns ikke det er verdt sjangsen, klarer å gå ubarbert noen uker uten å dø hvis det kan forhindre infeksjon.