Barbering / intimbarbering.

Har nettopp barbert leggene nå. Endte med at ryggen låste seg og jeg kutta meg! Så ikke særlig vellykka nei! :p

Trenger heldigvis bare å barbere legge før sommeren :p Hadde ikke klart det nå tror jeg. Å bøye seg er helt herk for bekkenet!!

Har gitt opp for lenge siden :P urskog... :( men nå kan jeg ikke gjøre noe med det - infeksjonsfare - så det får bare gå :P

Trenger heldigvis bare å barbere legge før sommeren :p Hadde ikke klart det nå tror jeg. Å bøye seg er helt herk for bekkenet!!
Ja har samme problemet her :)

Skjønner at jeg ikke er alene med problemet, man føler seg betraktelig bedre om man steller seg litt men er vel lettere å jobbe med tankegangen enn noe annet :) Vet jo at jm og legene bryr seg fint lite :p

Last edited:
Barbering? Hva er det? :-P Tja, tok en runde under armene til jul, leggene har jeg aldr barbert, knapt hår der i det hele tatt og hufsa har jeg stussa litt med saks i desember en gang. Savnet å være glattbarbert der, mye utflod og urskog føles ikke helt bra, men er visstnok mer hygienisk med skogen der da. Selv om det blir mye vasking av det ;)

Ja har samme problemet her :)

Skjønner at jeg ikke er alene med problemet, man føler seg betraktelig bedre om man steller seg litt men er vel lettere å jobbe med tankegangen enn noe annet :) Vet jo at jm og legene bryr seg fint lite :p
Ja, jeg føler meg mye bedre bare jeg har dusjet og smurt meg med litt bodylotion, fiksa håret og tatt på litt maskara. Så selv om man bryr seg fint lite om sånt når selve fødselen er i gang, så er det godt å pleie seg litt ekstra i innspurten:)

Ja, jeg føler meg mye bedre bare jeg har dusjet og smurt meg med litt bodylotion, fiksa håret og tatt på litt maskara. Så selv om man bryr seg fint lite om sånt når selve fødselen er i gang, så er det godt å pleie seg litt ekstra i innspurten:)
Er helt enig:) Så her plukkes bryn, smørest det og shaves så lenge det lar seg gjøre. Har også pakket ned litt sminke i fødebaggen men dette går jo simpelten på å føle seg vel. :)

Jeg hadde 'jentetid' på badet forrige uke! Tok ansiktsmaske, fikk barbert leggene og lakket tånegler! :-) hufsa har ikke møtt høvelen siden før jul!! ;-) følte meg mye freshere etterpå!

Jeg hadde 'jentetid' på badet forrige uke! Tok ansiktsmaske, fikk barbert leggene og lakket tånegler! :-) hufsa har ikke møtt høvelen siden før jul!! ;-) følte meg mye freshere etterpå!
Ja burde hatt en sånn kveld jeg også, klippe og stelle litt negler. Men lakking får vente, tørr nesten ikke sette mannen til noe sånt:p

Jeg presiserte med å skulle barbere meg bare en siste gang! Tenkte at jeg helt sikkert kom til å gå over termin så burde gå fint! Endte opp med at det ble glattbarbert så og si til fødsel da det skulle skje samme dag :p heldigvis har alt gått godt her, kun vanlig svie i "pyntestingene" :p

Back
Topp