Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går tiden med på huffing og offing, men etter mye om og men klarer jeg det selv. Er uansett veldig slitsomt selv om magen er relativt liten, skylder på bekkenetKlarer det selv jeg (termin i dag), når jeg sitter i badekaretlakker tær å klipper tånegler når jeg sitter på do
litt slitsomt, men bruker tiden som "alenetid" og det er så godt
ender somregel opp med tre timer på badet da siden jeg bader i tillegg, menmen
![]()
Ja, er ikke lett med mage og bekken som krangler, men jeg tenker det er så godt når jeg har det gjort at huffingen og offingen er glemt etterpåHer går tiden med på huffing og offing, men etter mye om og men klarer jeg det selv. Er uansett veldig slitsomt selv om magen er relativt liten, skylder på bekkenet![]()
)Hihi, ja det var iallefall en ny vriLeggene klarte jeg her om dagen. Men hufsetufsa klarer jeg til nøøøøød å ta bikinilinja...ikke mer. Men pga at jeg skal ta keisersnitt så får jeg ikke fjerne intimhåra selv i forkant, så må la det gro. (De fjerner håra for meg der) LET IT GRO(Nais
)
Hihi, ja det var iallefall en ny vrilet it grow.
Viste ikke at det var en risiko for infeksjoner, det er noe å vurdere ja. Kanskje bare la vær å torturere seg igjennom det da.![]()

) da jeg var i fødsel med jenta mi, for var ikke så mye jeg fikk barbert da heller....men endte jo opp med KS uansett, så de hadde barbert meg når jeg våknet fra narkosen husker jeg.....Jeg hadde ikke brydd meg mindre, men det er jo hva man føler for selv. Selv liker jeg å ha det greit der nede, men nå bryr jeg meg katta....så lenge bikinilinja er ok
Jeg vet ikke hvor strenge de er på det ved naturlig fødsel. Husker jeg hadde litt skog (foråsidetsånn) da jeg var i fødsel med jenta mi, for var ikke så mye jeg fikk barbert da heller....men endte jo opp med KS uansett, så de hadde barbert meg når jeg våknet fra narkosen husker jeg.....Jeg hadde ikke brydd meg mindre, men det er jo hva man føler for selv. Selv liker jeg å ha det greit der nede, men nå bryr jeg meg katta....så lenge bikinilinja er ok
![]()