JemimasBaby
Augustbaby 2013
Har nettopp barbert leggene nå. Endte med at ryggen låste seg og jeg kutta meg! Så ikke særlig vellykka nei! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har samme problemet herTrenger heldigvis bare å barbere legge før sommerenHadde ikke klart det nå tror jeg. Å bøye seg er helt herk for bekkenet!!
Ja, jeg føler meg mye bedre bare jeg har dusjet og smurt meg med litt bodylotion, fiksa håret og tatt på litt maskara. Så selv om man bryr seg fint lite om sånt når selve fødselen er i gang, så er det godt å pleie seg litt ekstra i innspurtenJa har samme problemet her
Skjønner at jeg ikke er alene med problemet, man føler seg betraktelig bedre om man steller seg litt men er vel lettere å jobbe med tankegangen enn noe annetVet jo at jm og legene bryr seg fint lite
![]()
Er helt enigJa, jeg føler meg mye bedre bare jeg har dusjet og smurt meg med litt bodylotion, fiksa håret og tatt på litt maskara. Så selv om man bryr seg fint lite om sånt når selve fødselen er i gang, så er det godt å pleie seg litt ekstra i innspurten![]()
Ja burde hatt en sånn kveld jeg også, klippe og stelle litt negler. Men lakking får vente, tørr nesten ikke sette mannen til noe såntJeg hadde 'jentetid' på badet forrige uke! Tok ansiktsmaske, fikk barbert leggene og lakket tånegler!hufsa har ikke møtt høvelen siden før jul!! ;-) følte meg mye freshere etterpå!