Barbering før fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Blir nok en liten shavings til før terminen som er 17.april, om jeg kommer til da :p Føler meg litt uflidd overfor samboeren, men jeg trøster meg med at han kommer til å se meg fra en mye verre side enn med litt hår nedentil :p ;)
Min samboer måtte vaske meg etter fødselen, fordi jeg ikke klarte å dusje selv.
Da blir hår brått ikke noe problem, hehe.. :P

Barberte meg faktisk før fødsel sist gang, var noe av det siste som stod i hodet på meg mens jeg ordnet meg klar til å dra på sykehuset xD hater hår nedentil og kommer nok til å fjerne det meste så lenge jeg klarer og hodet mitt bestemmer deg for det denne gangen og.
Er ikke av hensyn til noen andre enn meg selv!

Min samboer måtte vaske meg etter fødselen, fordi jeg ikke klarte å dusje selv.
Da blir hår brått ikke noe problem, hehe.. :p

Hehe.... Intimgrenser får en heeelt annen betydning etter en fødsel! Av og til er det nesten rart å tenke på at mange faktisk får flere barn også ;)

Hehe.... Intimgrenser får en heeelt annen betydning etter en fødsel! Av og til er det nesten rart å tenke på at mange faktisk får flere barn også ;)
Haha, ja!
Vi har aldri vært spesielt "pripne" noen av oss, og vi har ingen (vrang)forestillinger om hvordan kroppen fungerer, og det har aldri vært mye "mystikk" her, men den siste intimgrensen ble virkelig krysset med sjumilssteg da jeg satt i en dostol i dusjen på sykehuset og måtte ha hjelp til å vaske meg. :P
Det er jo mange... væsker.. etter en fødsel. :P

Han brydde seg ikke, og betrygget meg ved å si; "Jeg er jo kjæresten din, jeg skal ta vare på deg, og ingenting du er eller gjør er ekkelt for meg."
;)

Unødvendig og helt umulig. Prøver litt på bikinikanten, men resten får vente til en vakker dag etter fødselen. Rekker ikke dit lenger, så det får være som det er. :)

Jeg ser for meg at hår+ masse stivna blod og bind, kan være ganske ubehagelig. Jeg håper det blir kort , men ikke nakent

Haha, ja!
Vi har aldri vært spesielt "pripne" noen av oss, og vi har ingen (vrang)forestillinger om hvordan kroppen fungerer, og det har aldri vært mye "mystikk" her, men den siste intimgrensen ble virkelig krysset med sjumilssteg da jeg satt i en dostol i dusjen på sykehuset og måtte ha hjelp til å vaske meg. :p
Det er jo mange... væsker.. etter en fødsel. :p

Han brydde seg ikke, og betrygget meg ved å si; "Jeg er jo kjæresten din, jeg skal ta vare på deg, og ingenting du er eller gjør er ekkelt for meg."
;)

Så utrolig fin kommentar fra mannen din! Er jo i og for seg sånn det bør være, men folk er jo forskjellig.

Haha, ja!
Vi har aldri vært spesielt "pripne" noen av oss, og vi har ingen (vrang)forestillinger om hvordan kroppen fungerer, og det har aldri vært mye "mystikk" her, men den siste intimgrensen ble virkelig krysset med sjumilssteg da jeg satt i en dostol i dusjen på sykehuset og måtte ha hjelp til å vaske meg. :p
Det er jo mange... væsker.. etter en fødsel. :p

;)

En fantastisk kommentar fra han da, tydelig at du har funnet en det er verdt å holde ved der! :D

Haha, ja!
Vi har aldri vært spesielt "pripne" noen av oss, og vi har ingen (vrang)forestillinger om hvordan kroppen fungerer, og det har aldri vært mye "mystikk" her, men den siste intimgrensen ble virkelig krysset med sjumilssteg da jeg satt i en dostol i dusjen på sykehuset og måtte ha hjelp til å vaske meg. :P
Det er jo mange... væsker.. etter en fødsel. :P

;)
Veit det er hormoner i bildet her, når jeg ble VELDIG rørt av kommentaren til kjæresten din ♡

Jeg har ikke planer om å barbere nå, men skulle gjerne stusset litt av det verste. Det har blitt veldig langt, så toalettpapir setter seg fast :( Men jeg kommer ikke til! :'(
Jeg er fristet til å be mannen om å hjelpe, og nevnte det litt i spøk i går, men tror ikke han blir glad dersom jeg må tvinge det frem :(

Veit det er hormoner i bildet her, når jeg ble VELDIG rørt av kommentaren til kjæresten din ♡
Jeg grein i dusjen selv jeg. ;) (Som om det ikke var nok kroppsvæsker der fra før av! xD )

Jeg var lettrørt før jeg ble gravid, men etter jeg fødte, har det gått til helt nye høyder, og jeg blir rørt av ALT;
I dag foreslo samboeren at vi skulle overraske den ene tanta til poden, ved å hente henne på toget når hun kommer hjem på ferie fra studiene i morgen. (I stedet for moren hennes.)
Da grein jeg litt.. :P

Jeg prøver med ei speil og en krakk i dusjen, men mannen må se etterpå at jeg har nådd riktig sted. :p

Har en desinfiserende gel jeg smører på i bikinilinja etterpå, så da blir det ikke fare for betente hårsekker. :)

Jeg har ikke planer om å barbere nå, men skulle gjerne stusset litt av det verste. Det har blitt veldig langt, så toalettpapir setter seg fast :( Men jeg kommer ikke til! :'(
Jeg er fristet til å be mannen om å hjelpe, og nevnte det litt i spøk i går, men tror ikke han blir glad dersom jeg må tvinge det frem :(

Jeg har en samboer som har spurt flere ganger om å få lov til å hjelpe, men der går grensa mi. Men heldigvis har vi badekar, så med litt god tid får jeg det til selv foreløpig :p

Jeg prøver å dra lett over med barberhøvel bare for å få bort den verste lengden, men jeg tenker helt annerledes enn mange andre her tydeligvis. Jeg vil heller ha hår der nede så ikke alt blir så blottet når man skal føde.

Har en time til hos voksedama før termin, så får vi se om jeg rekker den før fødsel eller ikke;)
Hater hår der nede så er kun for min egen del! Og når jeg føder driter jeg i åssen det ser ut der - jordmor har nok sett alt før:p

Back
Topp