Barbering av høna

Klarte å barbere dagen før lille kom. Var vell kanskje ikke tipp topp, men så bra som det lot seg gjøre. Var ingen som sa noe på sykehuset på det, og jeg ble sydd litt.. Men nå etter 2uker uten barbering, holder jeg på å bli gal.. Men greit å vente til det er ordentlig grodd ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

tror faktisk ikke jeg har hørt om infeksjonsfare før heller... ikke har dem nevnt ne når jeg har født heller.. de forrige gangen prøvde jeg litt innimellom så etter fødsel når jeg kunne se igjen så kunne jeg se hvor rart det så ut med ujevnt med hår hehe :p noen steder langt, noen steder kort noen steder ribba :p

Egentlig er det jo litt rart med den infeksjonsfaren... for de barberer jo selv på føden når de skal klippe/sy.. hvis en bruker sterilt utstyr og er renslig kan jeg aldri tro det blir no problem..:)

Troor det er fordi huden er mer sårbar for å ta imot infeksjoner når den er helt barbert og da går det greit på føden fordi de Gjør det rett før. Men hvor vanlig det egentlig er å få sånne infeksjoner pga barbering aner jeg ikke :p
jeg klarte ikke å la det gro villt da stod jeg heller å rota i blinde ; p

Back
Topp