Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Samme her, ser jo ingen ting, så blir nok litt halvveis. Er en av de som ikke føler for å få hjelp av mannen heller, så det jeg ikke får tak i selv får bare væreEr noe jeg alltid har gjort, får det til og gjør d nå også selv om jeg ikke ser hva jeg gjør, bare føler meg fremfår helt frysninger hvis jeg ikke fjerner det som har vokst ut mellom hver gang jeg dusjer... Hva gjør dere?
Haha! Samme her, ser jo ingen ting, så blir nok litt halvveis. Er en av de som ikke føler for å få hjelp av mannen heller, så det jeg ikke får tak i selv får bare være![]()
Har også hørt og lest at man egentlig ikke skal barbere men hverken jordmor eller lege har sagt det til meg direkte så jeg later bare som at jeg ikke vet det![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her ;-) det har vi "aldri" hørt om . Orker ikke gå med pigger . Dessuten synes jeg det gror veldig fort nå som jeg er gravid .
Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å høre at jeg ikke er den eneste glattbarberte, hahaJa har også lest dette me å ikke gjøre det 4 uker før... Men men....