Barbering av høna

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Er noe jeg alltid har gjort, får det til og gjør d nå også selv om jeg ikke ser hva jeg gjør, bare føler meg frem :-) får helt frysninger hvis jeg ikke fjerner det som har vokst ut mellom hver gang jeg dusjer... Hva gjør dere?

Barberer :) Liker ikke å la det gro... Nå er magen min såpass liten at jeg fint klarer å gjøre det, hvis ikke så måtte nok samboeren min hjulpet til :p

Har hørt at man skal la være en mnd før termin pga infeksjonsfare under fødsel:-)

Klarer i shave beina, og høna blir shavet i blinde haha. Spurte samboer om han kunne hjelpe, fikk ett klart svar at det var uaktuelt hahaha

Har også hørt at en skal la det være siste 4 uker før termin pga infeksjonsfare. Jeg bruker ellers hårfjerningskrem, kikker i speilet og får det sånn passe til enda..

Her blir omtrendt alt barbert i blinde, ca en gang i uken. Går det lengre tid begynner det og klø. Da klør jeg til jeg omtrendt blir sår. Samboeren hjelper med og sjekke om jeg har fått alt. Så han står på kne og forteller meg hvor jeg skal barbere hvis jeg har glemt noe:p ser sikkert helt kjempe teit ut :p gleder meg til og faktisk kunne barbere meg nedentil og faktisk se hva jeg gjør :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre at jeg ikke er den eneste glattbarberte, haha :p Ja har også lest dette me å ikke gjøre det 4 uker før... Men men....

Eg har ikkje sett hønemor på fleire mnd.. Og er veldig vanskeleg å barbere :P Får heller ikje turka meg skikkelig på beina etter dusj.. Begynt å bli tungvint no ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

prøver på det, men ser ingenting og har egentlig git opp nå.. sambo sa han kunne hjelpe meg, men ikke skjedd enda :p men så bryr han seg ikke om ltt hår heller.. men gleder meg til jeg kan shave igjen, altså se hva jeg gjør :p

Får ikke lov å barbere når det er igjen 4 uker til keisersnittet, så da må jeg bare la det gro :P

siste gangen jeg gjorde det var dagen før den 4 ukers grensen :P og det var litt av et slit :P haha

Er noe jeg alltid har gjort, får det til og gjør d nå også selv om jeg ikke ser hva jeg gjør, bare føler meg frem :-) får helt frysninger hvis jeg ikke fjerner det som har vokst ut mellom hver gang jeg dusjer... Hva gjør dere?
Haha! Samme her, ser jo ingen ting, så blir nok litt halvveis. Er en av de som ikke føler for å få hjelp av mannen heller, så det jeg ikke får tak i selv får bare være :p

Har også hørt og lest at man egentlig ikke skal barbere men hverken jordmor eller lege har sagt det til meg direkte så jeg later bare som at jeg ikke vet det :D

Haha! Samme her, ser jo ingen ting, så blir nok litt halvveis. Er en av de som ikke føler for å få hjelp av mannen heller, så det jeg ikke får tak i selv får bare være :p

Har også hørt og lest at man egentlig ikke skal barbere men hverken jordmor eller lege har sagt det til meg direkte så jeg later bare som at jeg ikke vet det :D

Samme her ;-) det har vi "aldri" hørt om . Orker ikke gå med pigger . Dessuten synes jeg det gror veldig fort nå som jeg er gravid .

Samme her ;-) det har vi "aldri" hørt om . Orker ikke gå med pigger . Dessuten synes jeg det gror veldig fort nå som jeg er gravid .

Stemmer det... Har bare hørt om det via å oppsøke lesning ang akkuratt dette så hadde det vært så stor sjangse så hadde en vel fått opplyst om dette bedre :-)

Neh, spør ikke heller mannen om d.... Å rake bort de piggene som har komt fra gangen før går fint :-)

Her barberes det i blinde , orker ikke masse hår der . Så denna 4 ukersgrensa kan bare gå å " henge seg "
Siste uka skal jeg klare å la vær , men orker ikke tanken på 4 uker uten . Ekkelt !!!! :P

Fikk brev fra sykehuset da jeg var på oul. Der sto det at jeg ikke skulle barbere de siste 4 ukene før termin. Så her har det vært selvpining på høyt nivå med voksing både her og der.. Kjenner jeg virkelig må motivere meg selv før jeg klarer å dra av voksen igjen. For fy svarte satan å vondt!!! Nav har såklart klussa til med sykepengene mine, så jeg hadde ikke råd til å dra å få gjort det :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Godt å høre at jeg ikke er den eneste glattbarberte, haha :p Ja har også lest dette me å ikke gjøre det 4 uker før... Men men....

Jeg har også hørt det, men aldri fått direkte beskjed om det, så jeg har foreløpig fortsatt barberingen :) Vil ikke la det gro heller akkurat :p Er ikke akkurat plaget med stor hårvekst der, men likevel :p

Her får jeg ikke barbere noe mer pga keisersnitt :) får ikke barebere 1 måned før ks pga innfeksjonsfaren :) går på veggen snart :( hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Barberer hver dag og kommer sikkert til å gjøre det til termin..

Har også hørt om infeksjonsfare.. men fikk hverken infeksjon med baby nr 1 eller 2.. så her er vi fortsatt hårløse.. kan ikke fordra noe annet.. klør og føler meg urenslig med hår :/ Lenge leve vanen...

Back
Topp