barbering å sånn

Lulla83

Glad i forumet
lurer på mye rart jeg se hehe fått for meg at dem fleste barberer bort alt men der tror jeg at jeg tar feil..
er bare litt nysgjerrig.. håper ingen syns det er helt teitt spørsmål [:D]

Alt skal bort [:)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Tar alt [:)]

Her varierer det. Av og til tar jeg alt. noen ganger bare tar jeg bikinilinja. Bare en liten dusk. Det får aldri bli langt!!  

tar bort alt når jeg først er i gang[:)] føler meg så mye reinere etterpå..
men blir lite utav det nå når magen vokser for fullt.. hehe

tar bort alt nå ja....men er så usikker på hva mann gjør mot en eventuell fødsel eller GU....hva gjør dere?

Har slutta å ta vekk alt! [&:]
Etter æ læste om ho der som ble syk, fikk masse betennelse å sånn. Fordi ho barberte alt nedentil!

her forsvinner alt[:)]

Jeg stusser på lengden og tar bikinilinja. Føler ikke for å se ut som et barn nedentil. Jeg er da voksen. Får en ekkel pedo-følelse av barberte kjønn. Etter min smak er det ikke pent, og det er faktisk heller ikke hygienisk, selv om mange later til å tro det siste.

Er litt vanskelig nå om dagen, da... Ser jo ingenting!!![:-]

ORIGINAL: ~Rosa~

Oi.. Det var mange som barberte bort alt! Synes dere ikke at det er finere å ha en liten stripe da i hvertfall?
Jeg stusser det kort, og inn i mellom barberer jeg det til en tynn stripe, men jeg ville ikke tatt bort alt for da føler jeg bare at jeg ser ut som en tiåring!

jeg syns d er ekkelt når jenter er  helt hår fri , ser jo ut som smårips. prøvde d  engang  å mannen min fikk helt angst hehe så beholder en stylet hage  hehe

ORIGINAL: ActionPaction

ORIGINAL: Lena28

tar bort alt nå ja....men er så usikker på hva mann gjør mot en eventuell fødsel eller GU....hva gjør dere?

fjerner alt. jeg vil tro at leger og j.m. er glad for det - er jo mye mer hygenisk. og så syns de sikkert det er greit å slippe å lete seg gjennom en liten krattskog med lykt og lupe for å komme frem til det de skal undersøke

Har ikke alle fødeavd hekke saks?? [:D]

tar bort alt selv og under sv  når magen var i veien så måtte mannen ta det [:D]

Da må man jo gjøre det hver dag! Det stikker jo noe jævlig når det er 1-2 dager siden sist... Jeg får masse prikker og klør noe helt jævlig når det har gått et par dager.

Her varierer det! Noen ganger tar jeg alt og noen ganger bare bikinilinja og litt stussing.. Syns ikke det er fint når det blir helt "overgrodd"..

ORIGINAL: skravlehue

tar bort alt jeg[:D]

syns ikke det er noe særlig å ha masse hår i kjeften heller etter mann har
ja dere hvet[:D] også lukter det ekstra når mann har hår der hehe en stripe er fint syns jeg men min blir så fort skeiv[:D][:D]    

Back
Topp