Barbere nedentil

Jeg har ikke noe skriv, ingenting om ikke å barbere. Brukte 40 minutter sist jeg tok det, så her manner jeg meg opp til å gjøre det igjen snart. Det er TUNGT arbeid.
Legger synes jeg er lett som bare det. Står med beinet over doskåla og drar høveln over på 1-2-3, :P

Sånt praktiseres det no ikkje det her på sykehuset eg har født!
Har no født der 2 gang før og aldri hørt nåkka om at man ikkje sku barbere 4 uke før!!!
Å har no fått tett oppfølging fra sykehuset så on dem hadde eg regel på det går eg ut fra at e har hørt om det!
Å eg har no vært igangsatt begge gangan pga svagerskaps forgiftninng!

Så e sikkert veldig forskjellig fra sykehus til sykehus! :)

godt mulig, men når du ble igangsatt pga sf så var det jo ikke planlagt på samme måte,da måtte jo bebiene ut. Kan også vær at noen syns det er mer viktig enn andre,men etter den infeksjonen venninna mi fikk tar hvertfall ikke jeg noen sjans :( og hvertfall ikke når jeg i tilleg har fått beskjed av jm og legen på sykehuset. Så her tas ingen sjangser :)

godt mulig, men når du ble igangsatt pga sf så var det jo ikke planlagt på samme måte,da måtte jo bebiene ut. Kan også vær at noen syns det er mer viktig enn andre,men etter den infeksjonen venninna mi fikk tar hvertfall ikke jeg noen sjans :( og hvertfall ikke når jeg i tilleg har fått beskjed av jm og legen på sykehuset. Så her tas ingen sjangser :)

Var planlagt i bra tid i forveien så vil tro de hadde sagt fra om det var noe som gjaldt her i allefall!!!
Men praktiseres nåkk veldig ulikt!

Med tanke på at det blir mulig KS + at sexen er lagt på hylla har det fått gro fritt de siste to ukene :P Jeg er ikke så plaget av det. Det er dessuten nesten umulig å få gjort det skikkelig uansett!

Back
Topp