Oktoberjenta
Elsker forumet
Er det noen som gjør det fortsatt? Sikkert dumt spm, men har lest at man ikke bør gjøre det i tilfelle det blir keisersnitt og infeksjon(?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt.. Syns det er ekkelt med hår der nede, og ikke minst med tanke på kjæresten.. Jeg shaver meg og kommer til å gjøre det helt til fødsel, føler meg ustellt om jeg ikke gjør det, men det er meg er ikke lett, men føler jeg st jeg har glemt noe sjekker kjæresten
Venter en liten prins 9 November ❤
Er det noen som gjør det fortsatt? Sikkert dumt spm, men har lest at man ikke bør gjøre det i tilfelle det blir keisersnitt og infeksjon(?)
Ja førstegangsfødende jeg og men ikke hørt noe om at man ikke kan være shavet så jeg kommer til å gjøre detja Føler meg kjempe ustelt også. Men har ikke helt turd å ta det, siden jeg ikke vet om det er big deal liksom. Sånn er det å være førstegangs fødende
SignererTar når det er absolutt nødvendig
Er ganske vrient med en mage i veien og en kropp som ikke er enig i så mye bøying og tøying om dagan. Måtte ta speil til hjelp denne uken!!
Vesst det blir KS så barbere dem deg om du ikkje e godt barbert sjøl!!!!!!
Så kan egentlig ikkje forestille meg at det stemme det du har lest uten at eg veit heilt sikkert da!
Men da min fødsel nr 2 endte i akutt KS så sjekka dem om dem trengte å barbere eller om det va bra nåkk
Sniker litt.. Syns det er ekkelt med hår der nede, og ikke minst med tanke på kjæresten.. Jeg shaver meg og kommer til å gjøre det helt til fødsel, føler meg ustellt om jeg ikke gjør det, men det er meg er ikke lett, men føler jeg st jeg har glemt noe sjekker kjæresten
Venter en liten prins 9 November ❤
du skal ikke gjøre det selv pga infeksjon,men om du trenger det så skal sykehuset shave det der det trengs med skikkelig sterilt utstyr, fått klar beskjed da jeg skal enten settes i gang eller ha ks om 2-3 uker, ingen voksing eller intimbarbering pga infeksjon i oprasjonsår/rifter/eller om du må klippes. Spesielt viktig ved ks, men blir det hs å de må ta barnet ut så lar de selvfølgelig ikke vær å ta hs om du har shavet, da må de jo for barnetsbeste, så får de bare håpe at operasjonssåret gror fint uten infeksjoner.
Jeg har vokste hele svangerskapet til nå, og fått mye mer inngrodde hår og "blemmer" pga hormoner og forandringer i huden når man er gravid, så skjønner godt at man skal lavære opp i mot termin for det har rett og slett sett ordentlig forferdelig ut til tider, og har aldri hatt noe i alle de år jeg har voksa Tidligere før jeg ble gravid. Men hu påklinikken sa det var helt normalt når man er gravid pga endringer i hårvekst,hud og hormoner,samt at man blir mye klammeri nedentil og har mye mer utflod og div som går inn i hårsekkene og lager betendelser,nupper og verk. Så jeg har lagt voksing og barbering på hylla, får nok plager nedentil i forbindelse me fødsel om jeg ikke skulle få infeksjoner i tillegg, så får jeg heller se litt ustelt ut, mannen min elske meg uansett han er ikke så overfladisk av seg at litt hår sjenerte ham, og hvertfall ikke når det kan gå utover mitt vel og ve