banning..

piaff

Gift med forumet
Datteren min sa en dag "fy faen altså, fy faen"....(jeg ignorerer..) "mamma? jeg har øvd meg på det jeg...fy faen altså, fy faen"[&:]

what to do?

Foreløpig har vi gått for ignorerings metode, men er enda stas å si det. Noen andre som har kommet opp i situasjonen enda? og har råd å komme med?
Må legge til at hun ikke har dette hjemmefra altså[8D]...regner med hun har snappa det opp i barnehagen, og hun skjønner det er et stygt ord for noen har sagt det til henne.
 
vi bare ignorerer det her...
 
men det er vanskelig å holde tilbake latteren noen ganger...særlig når hu leiter etter noe og plutselig smeller det fra henne "faen i helvete,hvor har jeg lagt den jævla barbien min"...
 
 
ORIGINAL: ~Star83~

Stygge ting får vi ikke lov å si enkelt og greit her...

 
Ja,selvsagt vil vi forklare det her og...
Men faktisk det "værste" som har blitt sagt her hjemme er "Herregud"!
Synes ikke barn bør fly rundt og si det heller og iallefall ikke når farmor og farfar er kristne...[8|]
Så har bare forklart at det ikke er alle som tenker seg om hva de sier alltid og at her får vi ikke lov å si sånn!
 
Er ikke så sikker på om situasjonen for mitt vedkommende blir bedre om jeg sier at det er et stygt ord ( det vet hun forsåvidt) og så sier at det ikke er lov til å si. Hun er ekstremt viljesterk og elsker å provosere og er redd for at dette blir å fyre inn under glørne som kanskje bare vil avta.

Det har forresten ikke vært bannet på en stund nå, så ignorering har fungert så langt iallefall[:)]

så får vi se hvordan det blir videre.
 
Back
Topp