Banning *inneholder stygge ord*

Apeloffen

Forumet er livet
Banner dere mye i hverdagen?

Holder meg unna banning for det meste. Men av og til detter det jo ut noen. Som "au faen"..

Hvis jeg er rimelig forbanna så kan jeg spy ut noe som; "dæven han fettfaen!!!!".. Men da er jeg forbanna altså...

Har dere noen "fine" bannord dere bruker?[8|]

Er nordlenning jeg også...[8D] har noen fraser innebygd, ja... [:-]
huff...men prøver å tilpasse meg selskapet da, ikke banne rundt barn og på jobb og sånt [;)]

Jeg banner nok noe iallefall...
Ikke veldig oppmerksom på det men...

Faan ass... Jævla drit...
Jesus christ oh lord...er et uttrykk som brukes...
Forbanna ****....

stadig vekk.. men jeg er ikke engstelig.. tobias har brukt 1 år og 8 mnd på å lære seg å si nei, og det er vel et ord jeg har brukt siden han ble født.. [8D]
så om jeg sier faen 20 ganger om dagen så kanskje han har lært det innen han er 8... og da har han sikkert plukka det opp på skolen uansett [:D][:D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

huff...men prøver å tilpasse meg selskapet da, ikke banne rundt barn og på jobb og sånt [;)]

åjah, jeg kan mine bannord jeg også..[8D][:D] Vi nordlendinger er vell mest kjent for vårt grove språk[;)]
Men det har liksom aldri ligget i min natur å utøve dette grove språket til det fulleste[:D]

sier mest "helvette" og "faen"... spør min kjære nå og han kan bekrefte at jeg ikke sier mye stygt[8D] vokst opp med at banning er vedig fy fy og mamma hysjer på meg ennå[&o].

Min kjære der i mot, når han kjører bil er det ofte han roper "fettekjerring", "jeg skal dreeeepe deg!", "megge", "møkkasekk", "jevla satan" osv. Han er igrunn ganske så kreativ av seg![:-] (noen som er litt lei noen billister i trafikken?)[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

sier mest "helvette" og "faen"... spør min kjære nå og han kan bekrefte at jeg ikke sier mye stygt[8D] vokst opp med at banning er vedig fy fy og mamma hysjer på meg ennå[&o].

Min kjære der i mot, når han kjører bil er det ofte han roper "fettekjerring", "jeg skal dreeeepe deg!", "megge", "møkkasekk", "jevla satan" osv. Han er igrunn ganske så kreativ av seg![:-] (noen som er litt lei noen billister i trafikken?)[8D]

hehe.. fettkjærring er nok noe jeg også bruker i trafikken[8D] Vel og merke når Elias ikke er tilstede[;)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Men husker når jeg var "liten" sånn i barnehagen og sånn, så var det STYGGESTE jeg sa FY FLATE!![:D][:D][8D] Og DAAAA var jeg faen meg tøff i trynet!![8D]

hihihi... jeg husker jeg følte meg såååååååå kul da jeg lærte å vise fingern og si PISS OFF! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Banner faen meg i hver jævla setning som kommer ut av den hælvetes kjeften min.[:-]

Banner litt for ofte jah![:-]

Men husker når jeg var "liten" sånn i barnehagen og sånn, så var det STYGGESTE jeg sa FY FLATE!![:D][:D][8D] Og DAAAA var jeg faen meg tøff i trynet!![8D]

Hehe, da kom jeg til å tenke på da jeg lita og kom hjem en dag og kalte lillebroren min ett ludder[&:][&:] Huff, husker ennå hvor lite godt det var mottatt av foreldrene mine[&o]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

åjah, jeg kan mine bannord jeg også..[8D][:D] Vi nordlendinger er vell mest kjent for vårt grove språk[;)]
Men det har liksom aldri ligget i min natur å utøve dette grove språket til det fulleste[:D]

Nei, det klarer jeg bare ikke altså...er masse grove, flaue saker der [:-] [&:]
men kan til tider være ganske så fasinerende å høre på...de kan si hva de vil, men det er en fantasifull og fargerik dialekt vi har [8D][:D][:D]

Nei, det klarer jeg bare ikke altså...er masse grove, flaue saker der [:-] [&:]
men kan til tider være ganske så fasinerende å høre på...de kan si hva de vil, men det er en fantasifull og fargerik dialekt vi har [8D][:D][:D]

Så jævla sant[;)]

Holder meg unna banning for det meste. Men av og til detter det jo ut noen. Som "au faen"..

Hvis jeg er rimelig forbanna så kan jeg spy ut noe som; "dæven han fettfaen!!!!".. Men da er jeg forbanna altså...

er i grunnen ganske lik deg ser jeg...men jeg bytter ut det utheva ordet med "røkksalte" da... [8D]

er i grunnen ganske lik deg ser jeg...men jeg bytter ut det utheva ordet med "røkksalte" da... [8D]

røkksalte er i mitt vokabular også[8D]

detter ut faen en gang i blandt men har blitt flink til å si f.... bare

Pappaen her me har litt lett for å si faen men har skjerpa seg mye etter at han på 2 begynte å ta etter.

Så her en dag da far å sønn var i ny huset å snekra ,så skulle pappan slå inn en spiker opp under taket å traff skeift.
 Så den spratt rett til h... hehe men klarte faktisk å ta seg i å sei faen. MEn da kommer det tørt fra han minien nede på golvet 

åååh faen da. En pappa som sleit litt me å vere alovorlig

Back
Topp