banner du???

lui

Glad i forumet
Når barna er tilstede??
 
Dårlig vane, men prøver å la vær...
 
uff, ja jeg har et skikkelig dårlig språk noen ganger [&:] når jeg jobbet i bhg bannet jeg vel aldri for ble så vant til det....nå er jeg ikke så flink men er helst om jeg slår meg eller blir sint. tror jeg kommer til å skjerpe meg veeeldig nå som hun er blitt større å begynner å snakke.
 
off ja, alt for møje og. må nok ta meg i skinne å slutta me den der dritten der ja. ishe bra. søss sitt førsta ord va forresten FAEN å d e jo ishe bra.
 
hender det kommer noe om jeg blir skikkelig sinna.... men prøver å la være
 
Ja,banner endel. Men aldri når eg e aleina me natyboy. Burde skjerpa meg,men e faen kje lett[8D][8D]
 
Ja desverre... Dårlig vane. Men har blitt veldig flink, takket være 6 åringen.[&:] For han kjefter på meg da jeg gjør det... [8D]
 
Det er veldig sjelden, for det er noe av det styggeste jeg hører.. Men, det kan nok komme en glose hvis jeg slår meg for eksempel.. Men jeg er ganske besvisst på at sånt gjør man ikke.. Det er unødvendige ord.
 
ORIGINAL: 2607

Det er veldig sjelden, for det er noe av det styggeste jeg hører.. Men, det kan nok komme en glose hvis jeg slår meg for eksempel.. Men jeg er ganske besvisst på at sånt gjør man ikke.. Det er unødvendige ord.
 
kommer noen gloser vis jeg slår meg eller blir sint....[&:]
 
Banner når jeg blir sint/ opprørt men hvis snuppa hører der så sier hun; sånn er det ikke lov å si!
 
Banner i overkant mye... Spesielt nå som jeg er hormonell, å alt irriterer meg. Når jeg jobbet i barnehage/skole bannet jeg aldri, sluttet nesten helt hjemme også, men nå er det skikkelig ille igjen. Venter bare på Noahs første "klare" ord... [&:][:'(]
 
Aldri selv om det er fristende noen ganger[8D] Men eg syns det er så stygt og dessuten jobber eg i barnehage så det passer seg på ingen måte. Derfor likegodt å la være i det hele tatt[;)]
 
Banner nok alt for mye og ofte [&o]
 
Såååååe, det nye ordet til frøkna på 3 år er, "Hejjeguuuuud" [:o]
 
Aldri når jeg er alene med de, men det kommer rett som det er noen gloser når jeg er sammen med andre... Prøver å la vær da, og har blitt mye flinkere etter guttene kom! Det er jo så stygt med voksne mennesker som banner!! [:'(]
 
Dessverre skjer det, men jeg prøver å la vær mest mulig... verre er det med samboen, han tuller med så mange "stygge" ord, det er jeg mye mer redd for at P tar opp [&:]
 
Noen gånger, men e blitt møkje bedre etter at eg fekk Emil ! [8D] men må bli ennå bedre o [:D]
 
Back
Topp