Bankoverføring!??

som regel så pleier ikke banken å få opp hvem som har overført pengene før dagen etter overføringen har skjedd

ORIGINAL: reidis

som regel så pleier ikke banken å få opp hvem som har overført pengene før dagen etter overføringen har skjedd

Nei, det er sant. Og det er i dag. De får det opp samtidig som det kommer i nettbanken.
Men som jeg skrev istad så har jeg nettopp snakka med de.[:D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Nei, det er sant. Og det er i dag. De får det opp samtidig som det kommer i nettbanken.

skjedde med meg også en gang viste ikke hva det var og de sa til meg at de får opp hvem som sender dem dagen etter selvom det har kommet inn opp kontoen din idag.

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

skjedde med meg også en gang viste ikke hva det var og de sa til meg at de får opp hvem som sender dem dagen etter selvom det har kommet inn opp kontoen din idag.

Kom opp på kontoen vår i går.[8D] Men samma det.[:)]

kjipt og ha penger man ikke vet somer på kontoen

Still nothing[&:]

Trodde ikke det skulle være mulig jeg, å flytte penger, uten at det ble registrert hvor pengene kom fra?[8|]

Back
Topp