Bankoverføring!??

©Smartass

Forumet er livet
Noen som har peiling?

Var brått en god del penger på vei inn på konto i dag, men vi vet ikke hvor de kommer fra?[8|]

Er "ujevnt" beløp, kroner og øre, men det sto bare Reservert, så vi fikk ikke sett hvor det kom fra. "Giro inn" sto det.

Men logger inn i nettbanken nå, og nå har det kommet opp. MEN det står bare Innbetaling - og så 9 siffer.. ikke noe annet.[8|]

Hva kan det være liksom?[&:]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Noen som har peiling?

Var brått en god del penger på vei inn på konto i dag, men vi vet ikke hvor de kommer fra?[8|]

Er "ujevnt" beløp, kroner og øre, men det sto bare Reservert, så vi fikk ikke sett hvor det kom fra. "Giro inn" sto det.

Men logger inn i nettbanken nå, og nå har det kommet opp. MEN det står bare Innbetaling - og så 9 siffer.. ikke noe annet.[8|]

Hva kan det være liksom?[&:]

NI siffer!? Beløpet, håper jeg [:D]

Næh, aner ikke. Hvilken størrelsesorden snakker vi? NAV-etterbetaling av noe slag? Onkel i Amerika?

Noe du har kjøpt med visa? Har plutselig pengene inne på konto igjen etter jeg har kjøpt noe på nett jeg, så forsvinner de igjen[:-]

Eller da hadde det vel ikke stått giro inn[8|] kanskje det står mer info imorgen.Står ofte ikke avsender med en gang, bare registrert beløp.

hmmm.. det kan ikke være at du har kjøpt noe på nett?

Pleier ofte å skje meg når jeg har betalt for noe og de har trukket pengene fra kontoen, så plutselig får jeg dem tilbake igjen for så å bli trukket igjen.

Eller om du har flyttet på lånet ditt? Når jeg kjøpte min første leilighet så var det pappa som tok opp lånet for meg (jeg nedbetalte det selv da[8D]), men når jeg hadde inntekt nok til å få det flyttet over til meg så hadde banken sendt beløpet over på konto til meg, kan tro jeg ble glad for over en mill på konto. Men det ble raskt trukket tilbake igjen.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Næh, aner ikke. Hvilken størrelsesorden snakker vi? NAV-etterbetaling av noe slag? Onkel i Amerika?

Nei, beløpet er 5-sifret[8D]

Det står "Innbetaling 123456789" i nettbanken, det er alt..[8|]

Eneste jeg kan komme på som pleier å ha 9 siffer er org.nr., men det var ikke dét heller.[8D]

ORIGINAL: Hyssamaia!

det var bare meg.. Kos deg med pengene [:)]

Takk[:D] Men hvorfor gir du penger til mannen min?[8|]

Eneste jeg kan komme på som pleier å ha 9 siffer er org.nr., men det var ikke dét heller.[8D]

Tja, da foreslår jeg kjøp på kredittkort hvis beløp er blitt reservert, for så å tilbakeføres en kort stund før det *hulk* fjernes for godt.

Tja, da foreslår jeg kjøp på kredittkort hvis beløp er blitt reservert, for så å tilbakeføres en kort stund før det *hulk* fjernes for godt.

5-sifret beløp fra kredittkort..? Mja.. hadde vi ikke husket det da, tror du?[:D]

Altså, det sto reservert.. men INN, ikke ut.. Altså at pengene var kommet inn på konto, men ikke registrert info enda.

5-sifret beløp fra kredittkort..? Mja.. hadde vi ikke husket det da, tror du?[:D]

Altså, det sto reservert.. men INN, ikke ut.. Altså at pengene var kommet inn på konto, men ikke registrert info enda.

Mulig jeg har sett for mye på Luksusfellen. Hirr.

Da er det vel bare å ringe banken first thing i mårra, da. Kanskje mer info dukker opp i nettbanken når beløpet kommer inn på kontoen, forresten?

Mulig jeg har sett for mye på Luksusfellen. Hirr.

Da er det vel bare å ringe banken first thing i mårra, da. Kanskje mer info dukker opp i nettbanken når beløpet kommer inn på kontoen, forresten?

Hehe, det spørs[8D]

Jo, infoen dukket opp i nettbanken iløpet av kvelden. Og det var den "Innbetaling 123456789". Ikkje noko meir.

Men ja, er vel bare å ringe banken. Imårå..[>:]

For alle transaksjoner inn og ut av konto, skal det komme et bilag. Det er helt sikkert sendt en innbetalingsoversikt til innboksen i nettbanken din, ta en titt på den før du evt. ringer banken. [:)]

Det kan være en stakkar som har overført penger feil. Satt inn på din konto istedet for noen andre som skulle ha pengene. 

I allverden! Sånt er ubehagelig .. Tror jeg ville tatt kontakt med banken når de åpner [:-]

Det var bare meg, var og spiste enorme mengder pizza etter den harde påkjenningen med å kjøre i Oslo i går.

jeg har plutselig også fått ett beløo,menn ett 4 sifret ett,hehe,hva skjer?? god helg fra  skandiabanken liksom???

er nok en naturlig forklaring vil jeg tro,dukker vel opp ila dagen hvem det er fra.. håper du fant ut av ditt beløp

ORIGINAL: Pijah

For alle transaksjoner inn og ut av konto, skal det komme et bilag. Det er helt sikkert sendt en innbetalingsoversikt til innboksen i nettbanken din, ta en titt på den før du evt. ringer banken. [:)]

Det skal dét, men har ikke gjort det..[8D]
Ringte banken, de sjekket alt som sjekkes kan, men finner ikke ut av det de heller.[8|] Så hun "oppretta en sak" som hun sa, så får vi nå se da.[8D]

ORIGINAL: Labambie

Det kan være en stakkar som har overført penger feil. Satt inn på din konto istedet for noen andre som skulle ha pengene. 

Absolutt, men da burde det jo komme info og sånn, ikke sant?
Hun jeg snakka med i banken visste heller ikke hva de 9 siffer-greiene var. Men de finner nok ut av det.[:)]

Må være kjipt å ha så mye penger på konto som du ikke kan bruke..[:D]

ring banken  idag eller imorgen

ORIGINAL: reidis

ring banken  idag eller imorgen

Takk for tipset[8D]

Back
Topp