Bankende hjerte

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Da har jeg også vært på tul og sett ett bankende hjerte :) han sa alt så bra ut og at prognosene var gode for at dette skal gå bra nå. Skal tilbake om 6 uker, da er jeg 12+6.
Positivt tips, hvis du ikke har vært på tul og vurderer privatklinikk - hør med den offentlige gynekologen din. Jeg fikk en positiv overraskelse når jeg skulle betale - 60 kr.

Gratulerer, så herlig ❤

Gratulere:)

Gratulerer! :-)

Da har jeg også vært på tul og sett ett bankende hjerte :) han sa alt så bra ut og at prognosene var gode for at dette skal gå bra nå. Skal tilbake om 6 uker, da er jeg 12+6.
Positivt tips, hvis du ikke har vært på tul og vurderer privatklinikk - hør med den offentlige gynekologen din. Jeg fikk en positiv overraskelse når jeg skulle betale - 60 kr.
Gratulerer med bankende hjerte :) hva mener du med offentlig gynokolog? Sykehus?

Gratulerer med bankende hjerte :) hva mener du med offentlig gynokolog? Sykehus?
Nei, bare en helt vanlig gynekolog. En som du blir henvist til fra fastlegen. I stedet for å bestille tidlig ultralyd på private klinikker (som koster rundt 1500,-) :)

Jeg går også til sånn "offentlig" gynekolog; ble henvist dit for tidlig ul forrige svangerskap og legen skrev at han ønsker at jeg gikk til oppfølging der ut graviditeten. Så jeg hadde mine svangerskaps kontroller hos gyn hver 2-3 uke med ultralyd, om det var noe så kunne jeg ringe og få hastetime og få ekstra ul. Veldig greit :) betalte 80kr per gang bare, for utstyr :D kommer nok til å gå der denne gangen også, allerede vært der en gang.

Gratulerer! Jeg er også veldig glad for min henvisning! Blir fort dyrt å være nervevrak...

Sist jeg ble henvist til gynekolog, riktig nok for noe annet enn svangerskap, var det på sykehuset og kostet 400. Så er vell litt forskjellig praksis rundt forbi.
Jeg er nok en av de som må betale godt for å være nervevrak :-P

Back
Topp