Bankende hjerte på TUL men MA i ettertid?

Dere som har mistet; beholdt dere symptomene? Kom det blødning med en gang?
Jeg hadde samme symptomer hele veien. Skulle vært 9+3 på tul, og baby var ca 5+3, fikk ny tul uken etterpå, da hadde baby vokst bittelitt, men ikke på langt nær så mye som den skulle, så jeg fikk utskraping.
Basically gikk i nesten 2 mnd å trodd jeg var gravid, når baby ikke hadde vokst litt en gang.

For 10 dager siden såg jeg et bankende hjerte på ultralyd når jeg var for å få sjekket hofta mi.
I dag fikk jeg plutselige magesmerter og litt blødning, inn på sykehus og mageboerens hjerte var helt stille:sad010
Er utrolig lei meg. Må inn igjen på mandag for å sjekke hg? Så enten utskrapning eller piller.. skulle ønske jeg ikke fikk se det for en uke siden
Huff, det var veldig trist å høre [emoji17]
Hvor langt var du på vei da du så bankende hjerte?

Huff, det var veldig trist å høre [emoji17]
Hvor langt var du på vei da du så bankende hjerte?

7+5 da.
9+1 i dag.
I følge mine egne beregninger , siste mens første dag 30.desember,
Legen sa i dag at fosteret var lite , såg mindre på vei ut. . Så kan jo også være det, eller det slutta å vokse

7+5 da.
9+1 i dag.
I følge mine egne beregninger , siste mens første dag 30.desember,
Legen sa i dag at fosteret var lite , såg mindre på vei ut. . Så kan jo også være det, eller det slutta å vokse
Sånt må være uendelig trist! [emoji171] Spesielt når en allerede har vært på UL. Men heldigvis kan en prøve igjen etter ikke så alt for lang tid.

Sånt må være uendelig trist! [emoji171] Spesielt når en allerede har vært på UL. Men heldigvis kan en prøve igjen etter ikke så alt for lang tid.

Ja jeg vet faktisk ikke om jeg vil. Har to fine barn fra før og har grudd meg veldig til svangerskap og fødsel, men gleda meg til baby. Må nok ta meg litt tid å kjenne på hva jeg vil.

Ja jeg vet faktisk ikke om jeg vil. Har to fine barn fra før og har grudd meg veldig til svangerskap og fødsel, men gleda meg til baby. Må nok ta meg litt tid å kjenne på hva jeg vil.
Ja, det skjønner jeg! Trenger ikke baby for enhver pris.

Dere som har mistet; beholdt dere symptomene? Kom det blødning med en gang?

Den første jeg mistet i uke 9 var en spontanabort, så den kom ut av seg selv. Barnet jeg mistet i uke 17 var en MA, da ble jeg innlagt og måtte føde/abortere barnet på sykehus.

Kjenner selv jeg har helt sykt angst for SA og MA. Prøver faktisk å holde meg unna forumet litt siden jeg blir så bekymret.

Jeg er bekymret for det samme! Ikke så mye for SA som MA faktisk, for med SA får jeg jo ihvertfall vite det med en gang at det har gått galt og slipper å glede meg over noe som ikke er!
Jeg hadde faktisk aldri hørt om MA før jeg meldte meg inn på dette forumet, men her virker det jo som om det er mange som har opplevd det?

Jeg hadde ultralyd på mandag (uke 8) og skal på ny i uke 12, men vurderer faktisk å bestille en UL til imellom der, bare for å være sikker på at jeg ikke går rundt og tror det er liv dersom det ikke er det. Er jo galskap å tenke sånn egentlig...
Normalt tenker jeg at kunnskap er bra, men akkurat kunnskapen om at man kan miste uten å vite det skulle jeg nesten ønske jeg aldri hadde fått :nailbiting:

Jeg er bekymret for det samme! Ikke så mye for SA som MA faktisk, for med SA får jeg jo ihvertfall vite det med en gang at det har gått galt og slipper å glede meg over noe som ikke er!
Jeg hadde faktisk aldri hørt om MA før jeg meldte meg inn på dette forumet, men her virker det jo som om det er mange som har opplevd det?

Jeg hadde ultralyd på mandag (uke 8) og skal på ny i uke 12, men vurderer faktisk å bestille en UL til imellom der, bare for å være sikker på at jeg ikke går rundt og tror det er liv dersom det ikke er det. Er jo galskap å tenke sånn egentlig...
Normalt tenker jeg at kunnskap er bra, men akkurat kunnskapen om at man kan miste uten å vite det skulle jeg nesten ønske jeg aldri hadde fått :nailbiting:

Helt enig med deg.
Dessverre gir denne tråden meg mange bekymringer jeg i utgangspunktet ikke hadde. Hadde jeg ikke vært på forumet hadde jeg neppe dratt på TUL, men på grunn av lite symptomer blir man jo helt paranoid av å lese alt dette.

Trodde det var sånn at det var SMÅ sjanser for å miste jo nærmere man kom uke 12 :meh:

Helt enig med deg.
Dessverre gir denne tråden meg mange bekymringer jeg i utgangspunktet ikke hadde. Hadde jeg ikke vært på forumet hadde jeg neppe dratt på TUL, men på grunn av lite symptomer blir man jo helt paranoid av å lese alt dette.

Trodde det var sånn at det var SMÅ sjanser for å miste jo nærmere man kom uke 12 :meh:
Jeg stilte spørsmål angående lite symptomer på både juli og august - gruppa ettersom de er kommet noen måneder lenger. Du kan lese der og forhåpentligvis bli litt beroliget. Det ble iallefall jeg [emoji1] Overskriften er "Spørsmål fra oktober-gruppa"

Helt enig med deg.

Jeg bekymrer meg også mye mer etter at jeg hadde begynt å lese på forumet her, og hadde heller ikke hørt om MA tidligere. Men som samboeren min sier til meg, veldig mange som har opplevd en abort skriver gjerne om det på nettet, mens alle de det har gått bra med skriver det ikke. Hvis man skal vekte de som har opplevd MA med de som ikke har opplevd det, så vil det jo være et klart flertall over de som ikke har det. Hvis det kan være noen trøst :)

Huff. Det var overhodwt ikke meningen å skremme noen. Det var ment som et spørsmål, da det ble så sykt mye fokus på det her inne. Tenker selvfølgelig over det selv, men sjansen for at det skal skje er jo veldig liten.
Det er som det er blitt skrevet her: De som mister skriver om sorgen, men alle alle alle de det går bra med skriver ikke om det. Flertallet er nok den siste gruppen så prøv å slapp av jenter [emoji173]

Bare å se seg rundt det; 7 milliarder beviser på graviditeter som har gått bra ;)

Back
Topp