Bankende hjerte <3

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Herregud, noe så nydelig!
Jeg fikk UL, og jeg fikk se Lille Spire, og et helt perfekt hjerte. Hjerteslagene var perfekte.

Jeg er så lykkelig

Terminen forblir den samme [:)]

Ååå, så bra at du fikk det[:D] *Misunnelig* og gleder meg enda mer til onsdag om en uke!

Er glad det gikk så fint for deg[:D][:)]

herlig :) hvor stor var knøttet?

ORIGINAL: anmo

herlig :) hvor stor var knøttet?

Hun sa det, men jeg var alt for opptatt med å tørke gledestårer til å høre etter [8D]
Men perfekt i forhold til å være 6+3 [:)]

Fikk ikke med bilde da?? :)

ORIGINAL: anmo

Fikk ikke med bilde da?? :)

Nei, fikk ikke det.
Men var ikke så mye og se. Var bare en klump, så så man noe som dunka [;)]

Såååå herlig!!!! Gud som jeg gleder/gruer meg[:D] Men så ufattelig digg[:D]

Legen i morgen,håper på UL fort!

fantastisk gøy!!!! dette fortjener du ;)

Så herlig da [:)] Bare å nyte den opplevelsen og den voksende spiren nå da [:)]

SKal selv på ul når jeg er 6+2.. mange som sier at det er for tidlig til å se noe hjerte. men sa gynekologen noe om at dere kanskje ikke kom til å se noe eller?

ORIGINAL: Chumalunga

[:)][:)][:)]Gratulerer så mye! Deilig å se det bankende hjertet - alt blir mye mere virkelig da!

Sgn [:)]

Tusen takk jenter [:)]

Var helt fantastisk!

anmo-hu dama spørte som første dag i siste mend, og regna (slik jeg har gjort) seg frem til 6+3. "Ja, da skal vi kunne se noe" sa hun [:)]
Og det gjorde vi [:D]

TapperDenPyseteDama; Hei [;)] Og gratulerer med den fantastiske opplevelsen med å få se og høre hjertelyden :o)) Jeg er 6+2, men lurte litt på.. er det en spesiell grunn for at du fikk UL eller kan alle få dette? Jeg skal til første legetimen på tirsdag.. Tror du jeg også får høre hjertelydene? [:)]

Du kan få ultralyd om du betaler[;)] Privat altså..
Ellers kan man få UL henvisning av legen også, om man har hatt SA/MA osv eller blødninger, bekymringer ++

ORIGINAL: milla1986

TapperDenPyseteDama; Hei [;)] Og gratulerer med den fantastiske opplevelsen med å få se og høre hjertelyden :o)) Jeg er 6+2, men lurte litt på.. er det en spesiell grunn for at du fikk UL eller kan alle få dette? Jeg skal til første legetimen på tirsdag.. Tror du jeg også får høre hjertelydene? [:)]

Hei.
Jeg fikk ikke høre hjertelyden, men hun målte den ut ifra slagene [;)]
Hjertelyden leter de ikke etter så tidlig.

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Herregud, noe så nydelig!
Jeg fikk UL, og jeg fikk se Lille Spire, og et helt perfekt hjerte. Hjerteslagene var perfekte.

Jeg er så lykkelig

Terminen forblir den samme [:)]

Åhhhhh heldige deg [:)][:)]
Såå kjekt [:)][:)][:)]

Jeg må også bestille meg UL.
Så hjertet er begynt å banke. Jeg er 6+1 i dag!!

ÅHHH så heldig du er[:)]
Er det ikke litt betryggende å ha sett vidunderet da[:)]
Gleder/gruer meg til jeg skal om 2 uker

Back
Topp