Lucki83 Gammelt medlem VIP 10 Mai 2006 #21 Kan være kommunen er villig til å gi etableringslån for tomt og da!?[8|] Ville sjekka opp det!!![;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Mai 2006 #22 er som sagt for seint - me har sagt ifrå oss tomta no[:(]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 10 Mai 2006 #23 Usj da...Noen som har tatt de nog da eller!?[8|] Kjedelig når en får tanker og drømmer om åssen det vil bli...
Usj da...Noen som har tatt de nog da eller!?[8|] Kjedelig når en får tanker og drømmer om åssen det vil bli...
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Mai 2006 #24 ORIGINAL: Star83 Usj da...Noen som har tatt de nog da eller!?[8|] Kjedelig når en får tanker og drømmer om åssen det vil bli... kjedelig, ja - hadde jeg vert gravid nå så hadde jeg grått i to-tre dager - minst[:'(]
ORIGINAL: Star83 Usj da...Noen som har tatt de nog da eller!?[8|] Kjedelig når en får tanker og drømmer om åssen det vil bli... kjedelig, ja - hadde jeg vert gravid nå så hadde jeg grått i to-tre dager - minst[:'(]
Linka Gift med forumet 10 Mai 2006 #25 Sender deg en skikkelig god trøsteklem jeg Fiorelina. Hjelper kanskje ikke så mye, men litt hjelper også. Klemmer fra meg
Sender deg en skikkelig god trøsteklem jeg Fiorelina. Hjelper kanskje ikke så mye, men litt hjelper også. Klemmer fra meg
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Mai 2006 #26 ORIGINAL: Linka Sender deg en skikkelig god trøsteklem jeg Fiorelina. Hjelper kanskje ikke så mye, men litt hjelper også. Klemmer fra meg tusen takk - hjelper godt det ![:D]
ORIGINAL: Linka Sender deg en skikkelig god trøsteklem jeg Fiorelina. Hjelper kanskje ikke så mye, men litt hjelper også. Klemmer fra meg tusen takk - hjelper godt det ![:D]