Banka julenissen

MammantilK

Forelsket i forumet
Uff.. har mange rare drømmer i det siste. I natt drømte jeg at jeg var på oslo city Og i det jeg går inn på senteret. Så kjenner jeg at jeg aborterer. Plutselig kommer julenissen bort til meg og maser om ønskeliste....jeg var så sint og fortvilet. Så skrek og slo julenissen. Ba han stappe ønskelista et visst sted!! Egentlig er jeg ikke en sint person og utrolig tålmodig....det måtte jo komme ut engang. flere her som drømmer mye rart?

Hahaha!
Jeg drømmer også veldig masse rart! Alt fra å se søte små kattunger bli druknet i en elv til å bli jagd av zombiehunder[emoji23] Har også hatt flere drømmer hvor jeg våkner av at tårene strirenner[emoji28] Puta er helt våt[emoji85]

Hahaha!
Jeg drømmer også veldig masse rart! Alt fra å se søte små kattunger bli druknet i en elv til å bli jagd av zombiehunder[emoji23] Har også hatt flere drømmer hvor jeg våkner av at tårene strirenner[emoji28] Puta er helt våt[emoji85]
Uff..haha...ja det er nok disse hormonene...for jeg er jo veldig glad i julenissen og jeg har jo alltid en lang ønskeliste;)

Back
Topp