Bananas??

luana

Forelsket i forumet
Jeg gikk skikkelig bananas på tirsdag å kjøpte inn klær til babyen for 3000 kr[;)]
noen andre her som oxo har kjøpt masse rart??[:D]

Bodyer, Bukser, gensre, sokker, pysjer og luer ++[:D] hehe...vanskelig å gå inn i en butikk uten å komme ut igjen med tusen ting[;)]hehe...styggt redd for at lillegutt blir litt bortskjemt gitt[;)][;)] 

Ja du veit vel åssen det er med første ungen[;)] Går vel litt over styr med klær og leker og sånn[:D] å jeg gleder meg så fælt til å få han[:D][:D]
Litt rart å putte rosa klær og kjoler på en gutt tenker jeg[;)] men utrolig artig med shopping da[;)][;)]

vart ej misunnli :O [;)] legg ut bilde da [:D] gratulere me masse nytt te bebisen [:D]

Har kjøpt masse rart, men ikke bare klær... så sammenlagt så er nok summen oppi 3000 ja... men da er det snakk om dyne, pute, sengesett, klær, badebalje, tåteflaske etc :)
Det er ALT for fort gjort å ta av [8D]

ORIGINAL: Devilina

Har kjøpt masse rart, men ikke bare klær... så sammenlagt så er nok summen oppi 3000 ja... men da er det snakk om dyne, pute, sengesett, klær, badebalje, tåteflaske etc :)
Det er ALT for fort gjort å ta av [8D]

Bare handla klær jeg[;)] hehe...har sett på vogn og greier men får ikke bestemt oss for farge[;)]hehe

Kan legge ut bilde etter helga[;)]ikke fått tatt no bilder ennå[:)]

Vi har kun kjøpt seng og to dyner, var på salg hehe[;)]
Ellers har vi ikke handlet noen verdens ting[&:] Tenker jo at det haster vel ikke akkurat enda?!?

ORIGINAL: sommerfrø

Så morsomt [:D] Elsker å handle babyklær. Har alt vi trenger etter jenta vår, så er ikke blitt så mye denne gangen. Får ikke lov av mamma å handle mer..hahaha.. er hun som vasker og legger sammen alle klærna som har ligget i over 2 år. Snille mamma[:D]

Min mor og far blir besteforeldre for første gang så de komme nok til å shoppe litt de og[;)]hehe...shopping kunne lett blitt en vane veit jeg[;)]

Ååå, så gøy! [:)] Vi skal på shopping i morgen [:D] Gleder meg! Men vi har fått så utrolig mye klær av kommende besteforeldre som ikke klarer å vente, så vi må faktisk roe ned litt. Hehe. [;)]

Jeg er redd for at alle mine penger kommer til å gå til babyklær og babyutstyr[;)]sku vært millionær vettu, da hadde h&m +++ gått tom for klær[:D]hehe

Back
Topp