helen79 Forumet er livet 10 Apr 2007 #1 Er den avførende eller gir den hard mage? Jeg har hørt begge deler, blir aldri klok på det.[:-][;)]
H Hanna C Gift med forumet 10 Apr 2007 #2 det kommer an på barnet. kan være begge deler... her hjelper det mot hard mage[:)]
@dnim Forumet er livet 10 Apr 2007 #3 Eg har høyrt at grøn banan gir hard mage, mens overmoden banan gir laus mage.....veit ikkje eg[8|][8|]
Eg har høyrt at grøn banan gir hard mage, mens overmoden banan gir laus mage.....veit ikkje eg[8|][8|]
helen79 Forumet er livet 10 Apr 2007 #4 Okidoki. Virker hvertfall ikke avførende her i gården.[8|][;)]
Olive76 Forumet er livet 10 Apr 2007 #5 ORIGINAL: adnim Eg har høyrt at grøn banan gir hard mage, mens overmoden banan gir laus mage.....veit ikkje eg[8|][8|] Holder en knapp på denne....
ORIGINAL: adnim Eg har høyrt at grøn banan gir hard mage, mens overmoden banan gir laus mage.....veit ikkje eg[8|][8|] Holder en knapp på denne....
miriamsmamma Elsker forumet 10 Apr 2007 #6 ja det har jeg hørt. men det jeg vet er at det blir fullt av prikker i bæsjen
Dolores Forelsket i forumet 10 Apr 2007 #7 Runa blir kjempe hard i magen av det, bruker det bare når vi er på tur[;)]
Mamma02 Elsker forumet 10 Apr 2007 #9 ORIGINAL: Hanna C det kommer an på barnet. kan være begge deler... her hjelper det mot hard mage[:)] Signerer
ORIGINAL: Hanna C det kommer an på barnet. kan være begge deler... her hjelper det mot hard mage[:)] Signerer