banan på skive?

L.a

Gift med forumet
ble inspirert av Astrid sin tråd om ketsjup og fiskeboller!
SÅ min sambo hadde ALDRI smakt eller hørt om å ha banan på brødskiva. Dette kan da vel ikke være normalt å ikke har vært borti????
eller???

Når jeg er lei av alt pålegg, spiser jeg mye banan på skiva! Er jo kjempegodt [:D] 

NAMMM! [:D]

jeg har smakt og liker det IKKE, syns banan gjør seg naturell, i fruktcoctail eller på toppen av enkelte frokostblandinger :)

ååå minner meg om sommrene sammen med farmor på hytta..[:(](savne)
Fersk loff med godt smør, og masse banan, og et lite dryss sukker på... Namme, namme...[8D]

JAAAA!!! NAMNAM!!! men ikke med ketshup [:D][:D]

jeg bor på stranda om sommeren så da er det brødskiver med banan eller jordbær hver dag[:)] LOVE IT!!! mmm!! jeg vil ha sommer!!! selv om jeg spiser det hvertfal en gang i uka nå å da[:)]

ORIGINAL: linnpinn

Når jeg er lei av alt pålegg, spiser jeg mye banan på skiva! Er jo kjempegodt [:D] 

Samme her. Går mye i det nå for tiden ja!

Åjaaa!!!! Nugatti og banan SAMMEN på brødskiva!!! ÅÅåååååh......
Dævven, nå må jeg kjøpe nugatt i morgen!!!!

Banan og bringebærsyltetøy!!!
Herlige barndomsminner ;-D

Banan på skiva er jo bare fantastisk godt da[:D]

Mmmmm.... ferske rundstykker med banan på var favoritten da jeg var liten[:)][:)] Husker godt vi ofte spiste det da vi var på stranda om sommeren[:D][:D]

ja kjempe godt :)

ORIGINAL: Maya87

Loff, banan og sukker!! MMMMM! [:D][:D]
*herlig strand mat om sommer`n*

Nam, nam, nam!! Fikk jeg jaffal lyst på nå! [:D]

(er natterangler i dag jeg.. [8D])

Skjønte ikke helt hva selve spørsmålet skulle være...[8|]
Har hørt om banan på brødskiva,kællen her spiser det og,men jeg kan ikke fordra det!!![:'(]
Så jeg svarte nei - jeg spiser det ikke...

ORIGINAL: ~Astrid~

Banan på skiva er NAM !!

Livretten til sambo er loff med banan å majones på..Det er ekkelt..[:'(]

wow!! er det virkelig flere som spiser det???[:D][:D][:D] mamma spiser det! jeg spiste det da jeg var liten men nå liker jeg det ikke 

Back
Topp