Bamsemums!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Jeg har funnet ut at den lille er veldig glad i bamsemums! I forrigårs spiste jeg ganske mye BM og da var det fullt liv i magen, men i går spiste jeg ingen og det var nesten ikke en bevegelse å kjenne på hele dagen! Og nå tok jeg fram posen igjen, og jammen startet ikke dansinga igjen! [:D] Det er så gøy!

Kan det være alt sukkeret i BM som gjør at den lille blir så aktiv?

Kanskje det, noe må det jo være.. [:)]

Å nå fikk jeg lyst på BM! Har ikke spist godis siden jeg fant ut at jeg er gravid, tenkte å prøve å ha litt viljestyrke! Men is, det er ikke godis, det er et nødvendig næringsstoff alle gravide trenger har jeg hørt! [:D]Så jeg tror jammen jeg skal ta meg litt is nå!

Kos deg med is du! Vi har jo vært så flinke og laget at barn, da må vi jo kunne unne oss noe godt!!!
Til Iza og de andre som ikke fikk det til å klaffe denne gangen, dere får trøstespise litt! [;)]

hehehe[:D] trøstespise, ja det hørtes kjent ut...no fekk eg også lyst på bamsemoms!!! FY! eg som slanker meg, hehehe, har tatt av 4 kg, og gått opp 2 igjen så..så mykje sjølvdisiplin har eg...hehe[:D][:D][:D]

lager meg kyllingburger i pita, med mais og ekstra lett rømme eg[:D][:D][:D]

Åh.. Jeg hadde også lysst på BM her en dag.. Å jeg kjøpe den nye.. Med bringebærsmak.. Kommer ALDRI til å spise BM igjen i hele mitt liv.. Det er det styggeste jeg har smakt! Isj[:'(]

hehe likte dei eg då [:D]

så koselig! en ekte sjokolade mums i magen altså[:D]

Back
Topp