bamsemums!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
etter at jeg las et navn her inne fikk jeg vanvittig lyst på bamsemums,så var bare å hive seg i bilen å dra på butikken,endte opp med:
-en pakke bamsemums
-to kick
-fire love hearts lipstick
-to kjærligheter med eplesmak
-to snap&crackle og en stor coca cola :D

flere som får slike akutte behov?:D

etter at jeg las et navn her inne fikk jeg vanvittig lyst på bamsemums,så var bare å hive seg i bilen å dra på butikken,endte opp med:
-en pakke bamsemums
-to kick
-fire love hearts lipstick
-to kjærligheter med eplesmak
-to snap&crackle og en stor coca cola :D

flere som får slike akutte behov?:D

Alt for ofte ja :p haha

Snap&crackle elsker jeg også! Jeg er skikkelig barnslig på snop. Spiser det samme som sjuåringen til lørdagsgodis. Snap&crackle, smurfedrops og lovehearts-lipstick :D

Alt for ofte ja :p haha

Snap&crackle elsker jeg også! Jeg er skikkelig barnslig på snop. Spiser det samme som sjuåringen til lørdagsgodis. Snap&crackle, smurfedrops og lovehearts-lipstick :D
kjøpte love hearts for noen dager siden fordi jeg fikk akutt lyst på de,ble skikkelig skuffa fordi de hadde nye smaker som ikke var gode i det hele tatt,så ble så glad da jeg kom over lipsticken i dag,måtte ta de jeg hadde kjøpt til kjæresten også! :D hehehehe

Åjada! Ofte skjer det rett før stengetid også,så blir litt stress :p
Igår kveld var jeg i vei å kjøpte tress is,troika,sjokolademelk og hockeypulver :p

Åhhhh. Nå fikk jeg lysst på bamsemums. Og ca alt annet og
var i utgangspunktet kun bamsemums jeg ville ha,men da jeg kom på butikken fikk jeg jo så klart lyst på alt annet også,så bamsemumsen har jeg nesten ikke rørt:P tror kanskje gubben drar på butikken neste gang jeg får et slikt kick,hvis ikke kan dette bli dyrt:P hahaha

var i utgangspunktet kun bamsemums jeg ville ha,men da jeg kom på butikken fikk jeg jo så klart lyst på alt annet også,så bamsemumsen har jeg nesten ikke rørt:P tror kanskje gubben drar på butikken neste gang jeg får et slikt kick,hvis ikke kan dette bli dyrt:P hahaha

Jeg er ikke gravid engang. Så kan ikke skylde på det :-P men men men. Viiiiil ha bamsemums.

Hehe farlig å gå og handle når man er sulten eller fysen! Jeg var i butikken og skulle kjøpe saft og våtservietter i sted, men endte opp med potetgull (ikke åpna enda!!), ananasjuice (som har blitt til piña colada :p) og diverse annet.

Back
Topp