Bamsemums er farlig

*Precious*

Elsker forumet
godt... spiser og spiser..Klarer nesten ikke stoppe selv om jeg blir kvalm[&:] Og så med isvann til
Og så er det jo fryktelig dyrt da[&:][>:] Men guri så godt!!![8D]

Spiser du noe ikveld?
 
Jeg så en pose bamsemums i skapet i går, men er de der i dag?? Nei..........Sambo har spist hele :(
 
ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Her er det en blanding av bamsemums, seigmenn og lakrisbåter i bollen! [:)]


Å,nå fikk jeg lyst på seigmenn[8|][8D]
 
Hehe, ush, jeg liker virkelig ikke bamsemums jeg[:'(][8D]
Er jeg den eneste her inne eller???
Hehe [:D]
Ellers gleeeder jeg meg til i morgen, for da skal vi i selskap til oldemoren til Synne, og da skal jeg spise kaker til den stooore gullmedalje!!!
 
Mmmmmmmm
 
Emmmm, liker ikke... Men fikk lyst på smågodt.. Hehe!!
 
nå fikk jeg lyst på sjokolaade[8D]
klart meg hele to dager uten nå[8D]
 
Back
Topp