*Precious*
Elsker forumet
godt... spiser og spiser..Klarer nesten ikke stoppe selv om jeg blir kvalm[&:] Og så med isvann til
Og så er det jo fryktelig dyrt da[&:][>:] Men guri så godt!!![8D]
Spiser du noe ikveld?

Og så er det jo fryktelig dyrt da[&:][>:] Men guri så godt!!![8D]
Spiser du noe ikveld?
