Bamsebygging

Trin

Forumet er livet
I dag har Nesing (født i mars), barna og jeg vært på shopping.
Var på en butikk som het Build a Bear workshop. SÅÅÅÅ koselig!!!
Vi valgte ut en "tom" kosebamse hver oss. Så fikk vi fylle den med bamsefyll fra en stor trommel som gikk rundt og rundt.
Så valgte vi ut hvert vårt hjerte. Det måtte vi først varme i hendene, så hjertet skulle bli varmt. Så skulle vi riste på det så det begynte slå. Så skulle vi holde det på panna for å sende gode ønsker med bamsen og stil slutt klemme det på hver side for at bamsehjertet skulle bli kjærlig. Så ble hjertet puttet inni bamsen og så ble den sydd igjen.
Så laget vi "bamseattest" (alla fødselsattest), med bamsens navn, vekt, fødselsdato og eierens navn. Inni bamsen ligger også en strekkode som er registrert mot bamseattesten, sånn at hvis barnet mister bamsen sin kan den som finner den sende den til butikken også kommer den til rette igjen.
Det var en superkoselig ting å gjøre! [:)][:)]

ååå ja, det er så koslig! lagde mange sånne når jeg bodde i England. Der kunne man også spille inn noen ord, slik at når den som fikk bamsen trykket på den sa den beskjeden din [:D]

Det har jeg og lyst til!! Så koslig å lage sin egen da [:)]

Det hørtes kjempekoselig ut! Sånn vil jeg og ha!!!! Hvor var det?

Det hørtes utrolig koselig ut!! Ufattelig misunnelig på dere nå[:)] Hvor ligger shappa??? En god idé å gjøre for meg og Kristoffer også det!!

Sånn lagde vi mens jeg var gravid med storebror p snart to her...
Var på den i Lyngby-senteret i køben. (er jo så kaos i den ved Tivoli...)

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Det hørtes utrolig koselig ut!! Ufattelig misunnelig på dere nå[:)] Hvor ligger shappa??? En god idé å gjøre for meg og Kristoffer også det!!

Ligger i den nye delen på sandvika storsenter

Bamsene ligger desverre pakket nedog venter på postmannen.
Vi var på Metro senteret på Lørenskog og lagde de. Sååå koselig.
Kunne spille inn beskjeder her også, men vi droppet det.
Gleder meg sånn til å lage en med Lillemor. [:)]

Hvem har sletta seg??? Kanskje jeg skal ta med meg kusina mi og sønnen på dette....hmmmm, gode gaveideer!!!

Å det hørtes ut som en superkoselig ting å gjøre [:)]

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Hvem har sletta seg??? Kanskje jeg skal ta med meg kusina mi og sønnen på dette....hmmmm, gode gaveideer!!!

Jepp! Og de selger gavekort der [:)]

Back
Topp