Bambusklær er bare tull

Nå sier jo lilleba at de merker det viskosebambus ens da, jeg kommer til å fortsette å kjøpe det jeg.

Nå sier jo lilleba at de merker det viskosebambus ens da, jeg kommer til å fortsette å kjøpe det jeg.
Viskose er ikke et dårlig materiale det altså, det er trykt og absorberende, men iflg artikkelen er det ikke noe mer.
Synd at det selges så mye under falske forutsetninger.

Viskose er ikke et dårlig materiale det altså, det er trykt og absorberende, men iflg artikkelen er det ikke noe mer.
Synd at det selges så mye under falske forutsetninger.
Lurer på om prisen er etter de lovede egenskapene eller de faktiske egenskapene. Jeg trenger noe annet enn ull til min datter, men ønsker ikke å betale for egenskaper som ikke finnes.

Oi dette visste jeg ikke.. Snakk om overprisede produkter de lux. Godt jeg ikke har gått i fella ;)

Oj det viste jeg ikke, etter alt snakket om bambus har jeg tenkt det må jeg kanskje prøve.... Viste heller ikke helt hva viskose var og det er jo bedre enn hva jeg har trodd, trodde det var plastikk...

Jeg tenker at den viktigste egenskapen til viskose er at det er mye mer fuktabsorbernde enn f.eks bomull, og den egenskapen har stoffet om det heter bambus eller viskose. Så da fortsetter jeg å kjøpe stoffet, om det heter bambus eller viskose bryr jeg meg ikke noe særlig om. Det er jo utrolig mykt og godt da. :D

Back
Topp