bambus strikkepinner

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Noen flere som opplever at de knekker i plasten akkurat der hvor de går inn på pinnen? Lurer på om det er vanlig eller om mine er av elendig kvalitet.....

har jeg aldri opplevd nei..

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Nei, hvilken type bruker du?

Jeg har en type som har metall overgang mellom bambus og plast. Også har jeg en type som er i mykgummi og bambus og der er gummien limt uten på bambusen.

bestilte de på ebay for en stund siden. Plasten/gummien er limt utenpå pinnen, er ikke mange tingene jeg kan strikke før det knekker. Så må jeg klippe av, og lime på nytt, men jeg får de aldri skikkelig innpå igjen dermed blir det en liten glip som tråden alltid "henger" seg i. Har bestilt meg nye, så håper de er bedre, men ble litt usikker på om "alle" var sånn. Ellers må jeg gå over til alu.pinner, men syns det er så mye bedre å strikke med bambus[8D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Mine er også fra ebay. Men de er helt myke i plasten. Minner litt om salte snører i konsistensen. Har de i "hakke"nåler (tunisisk hekling) også og det har aldri vært ett problem.

Det er disse jeg har kjøpt

http://cgi.ebay.com/15-size-120cm-47-inches-Bamboo-Circular-Needle-US-0-15_W0QQitemZ380319606806QQcategoryZ11799QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7390227496572745382

Disse har jeg også (bare i 50 cm lengde), og de har knukket i overgangen mellom plast og pinne på en av rundpinnene. Tenker litt at man får hva man betaler for, og er glad for at jeg har så mange rundpinner til en billig penge.. [;)]

de virket litt mykere enn mine ja....... får håpe de som er på vei ligner mer på disse[:)]

Back
Topp