Bambling

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei snuppa!

Tror noe har gått meg forbi, men er gubben innlagt på nytt??? Hva har skjedd? Håper alt er bra og at dere alle snart er i fin og frisk form att!

Stoooor klem fra meg [:)]

Samme stussa jeg på når eg så bildet... (?)

Leste det inne på FB, har ikke fått spurt. Er veldig spent på hvordan det går med han.

ORIGINAL: Sorland

Leste det inne på FB, har ikke fått spurt. Er veldig spent på hvordan det går med han.

ORIGINAL: Sorland

samme her[:)]

Jeg lurer også! Syntes jeg så det på fb at samboeren din var lagt inn igjen! Huff, håper alt er bra.

Krysser alt jeg kan altså [:)]. Lykke til...håper de hører på deg [:)]

Det må ha vært TO utrolig skumle opplevelser for dere[:(] Lykke til imorgen! Håper dere finner ut av det og at han kan friskmeldes snart[:)]

Huff, dette var ikke noe kjekt å lese! Håper de finner ut av det denne gangen da! Krysser fingrene for dere! Klem[:)]

Huff, så ekkelt at det skjedde nok en gang.
Får håpe at de finner ut av det nå og ikke sender han hjem før han garantert er frisk.  Lykke til i dag.[:)]

Lykke til

Krysser fingrene for at han kommer hjem helt frisk denne gangen. Og håper dere slipper en sånn opplevelse igjen!

ORIGINAL: linko

Huff, så ekkelt at det skjedde nok en gang.
Får håpe at de finner ut av det nå og ikke sender han hjem før han garantert er frisk.  Lykke til i dag.[:)]

Back
Topp