Velkommen til min dagbok
Her vil jeg fortelle litt om meg, oss og vår vei frem til en liten baby.
Veien frem til i dag har vært lang og humpete, men nå ser det ut som det skal bli vår tur til å få et lite barn

Vår historikk i korte trekk:
- MA 2010: Oppdaget i uke 12 etter en blødning, men mistet trolig et sted mellom uke 5 og 6. Ble satt på pillekur for å abortere, men ble veldig syk og havnet på sykehuset. Endte med en utskrapning.
- Ex.u. 2011: Utenfor livmor, oppdaget i uke 4. Kjempe store smerter, men kroppen klarte å håndtere alt selv og jeg slapp å ta bort den ene egglederen min.
- MA 2011: Oppdaget i uke 6-7. Utskrapning.
- MA 2012: Oppdaget i uke 6-7. Utskrapning.
- SA 2013: Mellom uke 4 og 5. Kraftig blødning og en del smerter.

Grunnen til at jeg har mistet så mange ganger er mest trolig grunnet en kronisk betennelsessykdom jeg har. Denne er nå under kontroll og medisinert. Jeg vet man skal være forsiktig med medisiner i svangerskap, men i mitt tilfelle er jeg anbefalt å fortsette med medisinene da det er større risiko for meg og barnet uten.
Vi er et gift par på 28 år og 30 år. Vi har begge fast jobb. For noen år siden bygget vi vårt drømmehjem og her stortrives vi. Mangler nå kun barn som kan fylle huset med latter, glede, gråt, frustrasjon, men mest av alt lykke <3