Bambiens dagbok

Negativ test

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397686872533.jpg
    1397686872533.jpg
    724,7 KB · Visninger: 89
Skal du ha prøvepause til september?

Vi er ikke aktive prøvere før det, men bruker kun amming som prevensjon

Ønsker oss sommerbarn 2015 ♡

Nye bilder

Vedlegg

• 1397745115230.jpg
    1397745115230.jpg
    23,4 KB · Visninger: 101
  • 1397745126922.jpg
    1397745126922.jpg
    18,2 KB · Visninger: 86
Siden jeg allerede har gått ut med at vi har en liten engel med oss kan jeg fortelle litt. Jeg ble gravid på første forsøk, gikk gravid 5 mnd. Rundt uke 18+5 mistet vi vår lille engel i en spontan abort hjemme. Noe av det grusomste vi har opplevd. Lille engelen vår var perfekt men så stille og kald. Klarer ikke skrive mer :'( vi ble gravide igjen på første forsøk med datteren våres. Var grusomt nervøs gjennom hele veien frem til da. Klarte å senke skuldrene i uke 23 og når hun ble født var en følelse jeg ikke kan beskrive. Vi er så heldige som har henne <3 mirakelet våres <3 nå bruker vi bare fullamming som prevensjon og trodd jeg har vært gravid 2 ganger. Knekt sammen nå begge gangene. Men nå har sorgen kommet tilbake og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle den. Koser datteren min og setter så stor pris på henne !!!!!! Nå klarer jeg ikke se og høre om andre gravide .... nå vet dere litt mer om min bakgrunn

Oppkvikker: vi har sex så ofte nå pga behovet mitt (fått sykt lyst på sex nå. Helst annen hver dag) så vi kan vi vel si at vi håper at noe skjer :) spennende altså ! ♡♡♡

Ønsker oss 2015 barn ♡

Vi har sex såpass ofte som annen hverdag nå. Pga min lyst, hihi xD så vi håper jo at noe skjer :) fullammer enda selvsagt. Men ... Hvordan skal jeg ja kontroll på testing? Tørr jo knapt teste meg uten at menstruasjon uteblir. Har ikke fått den enda etter fødsel :p orker ikke gå gjennom ny runde med å rippe opp sorgen for å teste meg tidlig. Tips tas mot STOR takk !!! :)

Ønsker oss 2015 barn ♡

Vi har sex såpass ofte som annen hverdag nå. Pga min lyst, hihi xD så vi håper jo at noe skjer :) fullammer enda selvsagt. Men ... Hvordan skal jeg ja kontroll på testing? Tørr jo knapt teste meg uten at menstruasjon uteblir. Har ikke fått den enda etter fødsel :p orker ikke gå gjennom ny runde med å rippe opp sorgen for å teste meg tidlig. Tips tas mot STOR takk !!! :)

Ønsker oss 2015 barn ♡
Oppkvikker: vi har sex så ofte nå pga behovet mitt (fått sykt lyst på sex nå. Helst annen hver dag) så vi kan vi vel si at vi håper at noe skjer :) spennende altså ! ♡♡♡

Ønsker oss 2015 barn ♡
Funnet ut av det :)

Ønsker oss 2015 barn ♡

Testdate om 44 dager... til da skal vi bare kose oss, slappe av og nyte dagene med datteren våres ♡♡♡

Ønsker oss 2015 barn ♡

Imorgen er det tilbake til hverdagen med mann på jobb og meg og datteren hjemme :) får se hvor mye jeg er på nettet da. Men er her hvertfall siste uken i mai :) Masse lykke til dere :) ♡♡

Ønsker oss 2015 barn ♡

Blir prøvere i august mnd :D blir bra <3 gleder meg til å bli to barns mor :) men tørr ikke glede meg for mye ... testdate om 8 uker og 5 dager siden jeg fullammer og koselig om noe hadde skjedd :) har sex hver tredje dag

Ønsker oss 2015 barn ♡

Bestemt meg for å komme hit for å spørre om noe og heller la ting skje når det skjer :) ettersom jeg har gravid tegn hele tiden xD og blir så trist av testing :( kan fortelle hvordan jordmor timen går :) nok engang. Lykke til alle sammen :) og gratulerer til de gravide <3

Ønsker oss 2015 barn ♡

Back
Topp