Bambien

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14283877&mpage=1&key=�

Eg leste ett innlegg der du var usikker om hvor langt du er på vei. Da leste eg at du hadde mensen sist den 22.mai (slik som eg), og med 33 dagers syklus. Da er du 6 uker og 1 dag på vei :) Eg har 35 dagers syklus og er 5 uker og 6 dager på vei :) Så er sikkert feil det du har reknet ut. Ville bare gi beskjed etter eg såg innlegget du hadde skreve :)

Åja :D Då så ;)
Skal til legen min på mandag :D Kommet hjem fra ferie.
Har vært på mye tull med leger og slikt på legevakten.
Ser frem til det :D

Ehm. Eg fikk akkutte smerter nederst i magen og i ryggen etter eg hadde reist meg fra setet da eg hadde vært på en lang busstur fra haugesund til bergen. Så eg gikk til legevakten, og de sa det var urinveisinfeksjon. Og så det kunne kanskje være svangerskap utenfor livmoren. Så spurte eg om hun kunne skjekke det. Men hadde ikkje tid til meg. Så eg fikk noen tabletter og dette skulle eg gjøre i 6 dager. Eg reiste på feire opp på fjellet til campingvognen, og det eneste eg tenkte på var svangerskap utenfor livmoren. Eg ringte til legevakten ett sted som var nærmt og fikk komme dagen etterpå. De sa det var påbegynt til nyrebekkenbetennelse men var ikkje noe farligt når eg hadde begynt på antibiotika. Ble sjokket når hun damelegen sa at eg hadde bare urinveisinfeksjon. Og den legen eg gikk til 2 dager etterpå hadde ikkje ultralyd.

Føler eg blir dolket i ryggen. Er endelig gravid, og får ikkje støtte fra min familie som har tvingt meg til abort +++. Så får eg ikkje støtte fra en lege. De vet hvor fantastisk det er å bli foreldre, så da bør de jo bare skjønne at eg er dritt nervøs og vil vite om det er noe gale.

Eg er 18. 19 når babyen kommer :) Eg har hatt 7 SA. Og da de fant ut av da eg var 10 uker på vei tvingte de meg til abort og vekte meg midt på natten og sa: Eg håper du begynner å blø så jævlig. De sa de kunne ta tvangs abort siden eg var under 18 da.

Tørr ikkje si noe enda. Lengene tror fortsatt at det kanskje kan være svangerskap utenfor livmoren. Får kanskje vite det på mandag.[:)]

Tusen takk. :D Ja, har vært igjennom mye i ung alder. :( Ja :D Kjekt å ha en som er like gammel :)

Back
Topp