Paul Mitchell har en balsamspray til barn som skal være veldig bra. Nå bryr ikke jeg meg om parabener så jeg aner ikke om det er det i, men jeg har hørt den skal være effektiv. Tenker å teste den selv når vi har brukt opp Bamse sin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig kjekk. Dessverre så liker ikke vesla den :/Den har jeg ikke sett før. Jeg liker anglamark sine produkter og de er jo bra mtp allergier og miljø, så supert tips, takk!
Revlon vi bruker er kids-serien.Litt skeptisk til å bruke produkter til voksne på små barn....
Hva heter appen? Finner den ikke..Jeg gjør det i alle fall, synes de har gode kriterier. Ellers bruker jeg hormonsjekk-appen til forbrukerrådet på det som ikke er svanemerket, da får man sjekket for hormonforstyrrende stoffer i alle fall. (Men det er jo allerede sjekket ut om det er svanemerket, så da trengs den ikke.) Dessverre har det blitt noe feil med den på min telefon de siste gangene jeg har prøvd, vet ikke om det gjelder for alle. Men den er verdt å laste ned om du ikke har den.